Z Digital House עם 5 תקציבים חדשים ומינוי של יעקב גנוסר כסמנכ"ל פיתוח עסקי

זיו שיינפלד
זיו שיינפלד
זיו שיינפלד
זיו שיינפלד

Z Digital House, סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלי של זיו שיינפלד פותחת את המחצית הראשונה של 2014 עם 5 תקציבים חדשים ומינוי סמנכ"ל פיתוח עסקי לחברה. Z Digital House (זי דיגיטל האוס) שהוקמה לפני כ-3 שנים יצאה בתחילת 2014 עם מיתוג מחדש ועם 5 תקציבים חדשים: ניהול הלינקדאין ופרויקטים ממוקדים בתחומי השיווק הדיגיטלי לקריה האקדמית אונו, ניהול הדיגיטל והפרפורמנס בפרט למכינה הבינתחומית לעיצוב יחד עם חברת המיתוג 361, ניהול הניו מדיה של רשת ריהוט הווינטג' 'דנדש', ניהול הניו מדיה של חוף ה-Green Beach שבכינרת מקבוצת רוביקון ופרויקט הנדל"ן 'מרום נגבה' של חברת אלדר בניהולה של המנכ"לית מיכל המאירי.

>> קליק לביקור באתר החדש של זי דיגיטל האוס.

עם גדילת החברה מונה יעקב גנוסר, לשעבר מנהל הפרסום של באדג'ט ומנהל הדיגיטל ברגב קוויצקי לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה. כמו כן Z Digital House ממשיכה לעבוד פרויקטלית עם חברות גדולות כגון לאומי קארד ומשרד הביטחון בפייסבוק ובליווי שיווקי ברשתות החברתיות.

זיו שיינפלד, מנכ"ל ובעלי החברה מסר: "הראייה של פעילות בזירות הדיגיטל היא רחבה ובכדי לספק ללקוח את המענה הטוב ביותר צריך להשתמש בכלים מגוונים ומדידים. השילוב בין עולם ה-PPC המתפתח בפלטפורמות פרסומיות חדשות יחד עם התמקדות בתחומי הרשת החברתית עסקית לינקדאין בהחלט מהווים יתרון יחסי ויכולת להסתכל על פתרונות של חדשנות והבנה כוללת של תפיסת הלקוח".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים