גוגל רוצה שנשים פרסומות המעודדות הימורים – אך היא שכחה לציין פרט אחד קטן

Larry Page

גוגל ישראל הפיצה היום אימייל לכלל בעלי האתרים בישראל האוחזים בחשבון 'אדסנס' במטרה לעודד אותם לאפשר הצגת מודעות פרסומיות הקשורות להימורים באתרם, וזאת לקראת פתיחת עונת ההימורים ולקראת המונדיאל אשר בפתח. באימייל שנשלח נכתב: "מפרסמים רבים כבר מפעילים בהצלחה מסעות פרסום השנה, ולהוטים להרחיב את טווח ההגעה וההשפעה שלהם בעונה הנוכחית של ענפי הספורט למיניהם. אם תאפשרו למודעות אלה להתחרות על שטח המודעות שלכם, תסייעו לגוון את היצע המודעות באתרכם."

>> אז כמה מרוויחים מגוגל אדסנס? עומרי חיון חושף

מה שגוגל שכחה לציין בפני בעלי האתרים הוא שמתן הרשאה למודעות שכאלו, המיועדות לגילאי 18 ומעלה, יקטלג את אתרכם בעיני מנוע החיפוש כאתר למבוגרים בלבד (18+), מה שיפגע בקידומו האורגני ויגרור להשלכות נוספות. אבל היי – העיקר שההכנסות של גוגל יגדלו מאותן פרסומות, כזכור אחוז הרווח של גוגל, כפי שזו מצהירה עומד על כ-32% מסך ההכנסות של בעלי האתרים. בפועל והיות לבעלי האתרים אין באמת גישה לנתונים האמיתיים אלא רק לאלה שגוגל בוחרת להציג בפניהם, מוערך כי החלוקה האמיתית עומדת על 50% לכל צד.

אם בכל זאת נפשכם חשקה בפרסומות בתחום ההימורים, יש להיכנס ללשונית 'אפשר או חסום מודעות' בחשבון האדסנס שלכם, בטאבים שיפתחו מטה ביחרו ב-"קטגוריות רגישות" ולאחר מכן יש לתת הרשאה להצגת מודעות מסוג 'הימורים והתערבויות'.

שימו לב: מודעות אלה יכולות לכלול משחקי קזינו, הגרלות והימורים בנושאי ספורט באינטרנט. הן אולי יגדילו לכם לטווח הקצר את ההכנסות משימוש בגוגל Adsense, אולם לטווח הרחוק רק יפגעו בכם.

גוגל אדסנס - מתוך האימייל שנשלח לבעלי האתרים
גוגל אדסנס – מתוך האימייל שנשלח לבעלי האתרים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים