טל פרידמן וספרייט מציגים – הרומן שלי עם הסטיביה

sprite_fridman

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, נציגת מותגי קוקה קולה בישראל, משיקה קמפיין חדש בשם 'הרומן שלי עם הסטיביה' באמצעות באומן בר ריבנאי ובכיכובו של הקומיקאי טל פרידמן המתקשר את המעבר של מותג ספרייט לממתיקים טבעיים (סטיביה) והצטרפות מותג המשקאות בישראל לטרנד הבריאותי אשר מונחל במותגי קוקה-קולה בעולם.

מהחברה המרכזית נמסר: "חברת קוקה קולה ישראל גאה להציג את הספרייט האהוב והמוכר בעל אותו טעם נהדר ומעכשיו עם 40% פחות סוכר, הודות לשילוב של ממתיק ממקור טבעי, מצמח הסטיביה. בעזרת פיתוח מתקדם, הצלחנו להפחית 40% מכמות הקלוריות, כל זאת נעשה תוך שמירה על הטעם האהוב והנהדר של ספרייט שנבדק מבחני טעימה רבים על ידי צרכני ספרייט בישראל ובעולם. מהלך זה ממשיך את מדיניות החברה לשיפור מתמיד באיכות מוצריה, כגון הוצאת החומרים המשמרים מכל המוצרים בפחיות ובבקבוקים. כיום בספרייט חומרי טעם וריח טבעיים והוא אינו מכיל חומרים משמרים או צבעי מאכל".

צפו בפרסומת הקודמת: ספרייט – ריפרש איט

טל פרידמן וספרייט מציגים - הרומן שלי עם הסטיביה
טל פרידמן וספרייט מציגים – הרומן שלי עם הסטיביה

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן סמנכ"ל דיגיטל: מעיין טירנגל מנהל קריאייטיב: רונן גור פונארוב מנהל קריאייטיב דיגיטל: עודד לביא קופי: רן אבן, אילן שפלר ארט-דיירקטור: נתן פרייפלד סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי מפיקה: אודליה נחמיאס סמנכ"ל לקוחות: חגי לירן סופרווויזר: זיו משען תקציבאית: יעל קורן סמנכ"ל אסטרטגיה: דיוויד קוזמין הפקה: גוסטבו במאי: יונתן גורפינקל טראפיק: רונית דואניס מתכנת: רוי זוארץ, עומרי לוי מעצב דיגיטל: מיכאל שלי עורך: דן דויטש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים