חשיפה: יערה יעקב היא הבלוגרית הברנז'אית שמאחורי פרופיל הפייסבוק 'כוכבים ברשת'

כוכבים ברשת
כוכבים ברשת
תכתובת ה-SMS עם עומרי חיון
תכתובת ה-SMS עם עומרי חיון

פרופיל פייסבוק פארודי ואלמוני בשם 'כוכבים ברשת' (קליק) אשר עלה לרשת החברתית בחודש מאי השנה הצליח להרטיט את הברנז'ה לאחר שהציג פורמט השחרות אינטרנטי חדש המסקר חייהם ומעשיהם של כוכבי הרשת הישראלית ואנשי הביצה. למעלה מ-1000 חברים ו-500 עוקבים דרוכים, עוקבים מדי יום אחר ההתרחשויות בפרופיל המדובר אשר הביא את בשורת 'אישתון' ודוברית שרגל, בימיה האלמוניים כ-Velvet Undergroung לעולם הברנז'אי.

עם צבירת הפופולאריות של הפרופיל, החלה גם מגמת השינוי בטיב התוכן בעמוד אשר זלג אל תחום פועלם של מדורי הרכילות המוכרים והצליח להרגיז לא מעט אושיות רשת ואנשי תקשורת, אשר החלו להעלות ניחושים מי עומד מאחורי העמוד. רחלי רוטנר מאתר וואלה! הידועה בזכות יכולות ההטרלה המשובחות שלה הייתה המועמדת המרכזית לצד עידו קינן, בלוגר הארץ וחדר 404 אשר נחשב לאבי אומת הטרולים הישראלית, אולם המזבלה חושפת עתה לראשונה מי באמת עומד מאחורי 'כוכבים ברשת'.

בזכות תכתובת SMS'ים מ-2013, בין בלוגר הבידור עומרי חיון ואשת התקשורת יערה יעקב, אשר הגיעה למזבלה, עולה כי יעקב היא זו אשר עומדת מאחורי פרופיל הפייסבוק המיסתורי 'כוכבים ברשת'. יעקב, בעברה כתבת הבידור של YNET, כתבת סופשבוע של מעריב וכתבת מגזין ב'העיר' שם במקביל ערכה את מדור הרכילות 'נערה רכלנית' אף הוא בעילום שם.

בנובמבר 2013, שלחה יעקב הודעת SMS לעומרי חיון, בה גוללה את רעיון הפורמט שמאחורי מה שהתגבש עם הזמן לעמוד 'כוכבים ברשת', יעקב אשר גם העלתה את ה-SMS עם חיון לחשבון האינסטגרם שלה לצד לכידות מסך של התכתבויות עם אושיות נוספות, כנראה מחקה את אותה תכתובת עם חיון או פשוט החליפה מכשיר, שלחה שוב הודעה במאי השנה לחיון, הפעם היא ניסתה להתריס אותו כנגד 'כוכבים ברשת' בטענה כי העמוד מנסה להתחרות בו בנישת הרכילות, וזאת מבלי שכלל ידעה כי בזכות ה-SMS הראשון במו ידיה חשפה את זהותה.

תגובתה של יעקב לא התקבלה עד למועד הפרסום.

עומרי חיון מסר למזבלה: "אני שמח שכוכבים ברשת היה בצירי לידה כשיעקב חשפה אותו בפני. בפעם הבאה עדיף שתזכרי למי שלחת הודעות SMS. תודה".

כוכבים ברשת
כוכבים ברשת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. לא בהכרח!
    יערה תכננה ליצור דף.
    מישהו הקדים אותה,(אולי אחת מחברותיה שחשפה לה את הרעיון)
    אז היא חיממה את עומרי חיון על העניין.

    יותר הגיוני שעומרי יחשוף את יערה על פי ההודעה הראשונה, ההודעה השניה דוקט מחלישה את התזה.

    טוב זו היא…

  2. באמת האתר הזה ממש לא מקצועי. די לדחוף לנו את חיון הבנו שאתה חולה עליו. אני אישית מתעב אותו וכל כתבה שקשורה אליו.

  3. אויש נו כל כך ברור שאתה חבר של עומרי ולכן אתה כותב נגד העמוד. העמוד מצחיק רצח ולא פגע באף אחד, דורי תהיה מקצועי!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים