הכל צ'יקלופים – מצאתם זול יותר? רשת YOU תחזיר לכם את ההפרש בפרסומת חדשה של מקאן תל אביב

youad2014

משרד הפרסום מקאן תל אביב בפרסומת טלוויזיה חדשה בכיכובו של הפרזנטור יעקב כהן לרשת הקמעונאות המוזלת YOU (יו – הכוח עובר לידיים שלכם) של מגה קמעונאות המונה כ-26 סניפים. סרטון הפרסומת מתקשר את סל הקניות הזול של הרשת אשר נבדק על פי המועצה הישראלית לצרכנות ומושק תחת המסר: "עזבו אתכם מצ'יקלופים, לא משנה כמה תחפשו, לא תמצאו סל קניות זול יותר מ-You".

בדומה לאסטרטגיה השיווקית המוכרת של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, גם רשת YOU מבטיחה כי צרכנים אשר ימצאו סל קניות זול יותר ברשת אחרת, יזוכו על ההפרש וזאת במסגרת מדיניות 'מחיר נמוך בהתחייבות' של הרשת. קליק לצפייה בפרסומת הראשונה בקמפיין הצ'יקלופים.

>> צפו בקמפיין החגים של שופרסל דיל וגיתם BBDO

תנאי המבצע: "יש להגיע עם החשבונית המתחרה תוך שבוע ממועד הקניה לבדיקה בקופה הראשית בסניף. אנחנו מתחייבים לחזור אליכם תוך 48 שעות (לא כולל שבתות וחגים) ההשוואה תעשה ביחס לסל מוצרים שלם ולא השוואה למוצרים בודדים. במקרים בהם לא קיים המוצר במגוון של הסניף הוא לא יחשב לצורך ההשוואה".

"ההשוואה לא כוללת מוצרים שנקנו ש קופונים/שוברים ו/או מוצרים שנקנו באילת ו/או סל מוצרים שנקנה בהנחת עובד ו/או הנחות לאוכלוסיות ייעודיות. בתוקף עד ה – 26.12.2014. למגה קמעונאות הזכות להפסיק, לקצר או להאריך את המבצע בכל עת, או לשנות את תנאיו, ללא הודעה מוקדמת, על פי שיקול דעתה. התקנון המלא ניתן לעיון במשרדי מגה קמעונאות בכתובת רחוב עמל 2, פארק אפק, ראש העין".

קרדיטים
קריאייטיב: איתי גלאון, נאור יצחק, אל מנור, אדי גרצמן ניהול לקוח: בן מוסקל, נגה לביא, שירי ברטשניידר, רעות אביטבול פלנינג: זיו אברהם, שירלי גל הפקה: נווה זרח, גלעד גדיש חברת הפקה: POV במאי: שחר סגל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים