מרעיון לתוכנית טלוויזיה – האקדמיה לפורמטים משיקה מסלול חדש לכתיבת פורמטים טלוויזיוניים

formats2

כמעט כולנו מכירים את הסיטואציה הזו שאנחנו מתיישבים מול הטלוויזיה וצופים בשעשועון, דרמה מקורית או תוכנית ריאליטי חדשה בערוץ 22 או 10 או בכלל בערוץ זר, ומתייסרים על כך שלא אנחנו שהמצאנו את הפורמט הגאוני הזה. אם יש לכם רעיון ממש טוב לתוכנית טלוויזיה וגם אתם קוראים מדי יום על כך שישראל הפכה למעצמת טלוויזיה בינלאומית, הגיע הזמן להפוך את החלום למציאות.

לכולנו יש רעיונות, השאלה היא מה עושים איתם. לא רק שצריך לדעת מה לעשות עם הרעיון, הרבה פעמים גם כשיודעים מה לעשות, נתקלים בחומות מבוצרות, הפתוחות רק לאנשים מתוך התעשייה. אין זה סוד שעולם הטלוויזיה סגור ומסוגר. מדי שנה פונים מאות אנשים פרטיים אל גופי השידור השונים ומנסים להציג בפניהם את הרעיון המקורי שחלף בראשם, בתקווה שיהפוך לתוכנית שתייצר באזז בארץ ובעולם וזכויות השידור שלה ימכרו לעשרות מדינות מסביב לעולם.

האקדמיה לפורמטים בניהולן של ליה לחמי וליאת פלדמן משיקה מסלול חדש לכתיבת פורמטים טלוויזיוניים ומזמינה אתכם ללמוד מהיוצרים והעורכים המובילים בתחום: דן ויצמן (עורך "היפה והחנון", "דה וויס"), יוסי אליאס (עורך אקס פקטור, הישרדות), עמית סטרטינר (יוצר ומפתח "לעוף על המיליון" ועורך "אחד נגד מאה"), ציפי רוזנבלום (יוצרת ומפתחת "משפחה חורגת", "סיפורי ספות" ולשעבר מנהלת פיתוח ב'קשת'), ירון ארזי (עורך תסריט של "עספור" ועורך תסריט ובמאי "דפוקים בראש"), אורי סלעי (יוצר ומפתח "אייל גולן קורא לך", מקים ערוץ הבידור הישראלי וממפתחי "הכוכב הבא"), דניאל רבנר (לשעבר מנהל מחלקת דיגיטל באמוזה פורמטס), אלו ועוד יעזרו לכם להפוך את הרעיון שלכם להצלחה בינלאומית.

מרעיון לתוכנית טלוויזיה
מרעיון לתוכנית טלוויזיה

מסלול הלימודים הייחודי הינו היחיד אשר מציע מפגש מתמשך עם מבחר יוצרים בתעשיית הטלוויזיה, שכל אחד מהם אחראי על תחום התמחות ותמיד מחפש רעיונות חדשים. לקראת שנת הלימודים הקרובה יפתח באקדמיה מסלול נוסף המתרכז בכתיבה דרמטית וקומית לטלוויזיה. הדרמות הישראליות זוכות לעיבודים בוהצלחה ברחבי העולם, תסריטים ישראלים נקראים בשקיקה, וחברות הפקה בינלאומיות מחפשות אופנים לשיתוף פעולה עם מאגר היצירה הישראלית.

האקדמיה מציעה קורס לפיתוח וליווי כתיבה, ששם דגש על מיומנויות כתיבה בדגשים טלוויזיוניים. בדומה למסורת מסלול הפורמטים, גם כאן ייהנו התלמידים ממפגש עם יותר ממורה אחד. כאשר במסלול הכתיבה יושם משקל מיוחד על תהליך העבודה האינטימי של הכתיבה וקשר ההדרכה והליווי בין הסטודנט למורה. בואו לתרגם את הרעיון שלכם ולהפוך אותו למציאות טלוויזיונית.

למידע נוסף אודות הלימודים הקליקו כאן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. Hydrocodone Makes Me Throw Up Hydrocodone Sufflation 358 Hydrocodone 7.5 Mg [url=http://www.netvibes.com/hydrocodone ]buy hydrocodone cod[/url]. Buyer Hydrocodone Promethazine Hydrocodone Erowid Safe Dosage Hydrocodone Bitartrate And Acetaminophen Pure Hydrocodone Oxycodone . 10's Hydrocodone Bitartrate Dosing Hydrocodone . What Can I Make With Hydrocodone Hydrocodone Spoilers What Are The Long Term Facts About Hydrocodone Hydrocodone With Liquor How Much Hydrocodone Can You Take In A Day Hydro Hydrocodone Interaction Overdose Symptoms

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים