אל על קיצצה בגובה שי החג לעובדיה אך במקביל העניקה בונוסים לאנשי היח"צ הדיגיטלי שלה – חשיפה

מתוך המכתב
מתוך המכתב

נציגות עובדי חברת התעופה הלאומית אל על, נמצאת בימים אלה בסכסוך עם מנכ"ל החברה דוד מימון לאחר שהחליט לקזז את גובה שי החג המוענק לגמלאי ועובדי החברה לכ-200 ש"ח וזאת בשונה משנים קודמות בהן הוענק לעובדים שי בגובה של 500-1000 ש"ח ולגמלאים בגובה של 250 ש"ח, כך חשפו בשעות האחרונות עובדי החברה באפליקציית הסודות סיקרט (קליק לסוד).

במכתב של מועצת העובדים – נציגות עובדי אל על המיועד לעובדי וגמלאי החברה נכתב: "להלן עידכון מאת נציגות העובדים, למרות השיחות שהתנהלו עם המנכ"ל והניסיונות להגיע להבנות ועל אף מכתבי השבח של המנכ"ל לאנשי החברה על עבודתכם המאומצת בתקופת הקיץ ובמלחמה בעיקר, עומד המנכ"ל בהחלטתו הבזויה להעניק "פרס" לעובדי החברה, מתנת חג מופחתת בסך של 200 ש"ח בלבד. החלטה זו מהווה פגיעה של ממש ואף זלזול בציבור העובדים ויש בה שינוי של נוהג רב שנים".

מתוך המכתב
מתוך המכתב

במהלך מבצע צוק איתן, חברת אל על הואשמה בניצול המצב הביטחוני להעלאת מחירים וזאת בעקבות ואקום מונופולי שנוצר לאחר החלטת חברות תעופה בינלאומית להפסיק את טיסותיהן לישראל ומישראל עד תום המבצע. בחודש שעבר, הציגה אל על כי הנזק אשר לכאורה נגרם לה בעקבות צוק איתן, נאמד בכ-60 מיליון (מקור: דה מרקר).

ממידע אשר הגיע למזבלה, עולה כי בזמן שאל על מקזזת את גובה שי החג של עובדיה, זו שכחה לציין פרט אחד קטן אשר עלול להרגיז לא מעט מעובדי החברה. המזבלה חושפת כי במקביל לקיצוץ בגובה שי החג, חברת אל על תיגמלה את עובדי משרד היח"צ שלה על תפעול משבר יחסי הציבור שנתקלה בו בעקבות העלאת המחירים בצוק איתן. מקור פנימי מסר למזבלה כי משרד היח"צ שלום תל אביב, אשר מתפעל את מערך היח"צ הדיגיטלי של אל על, תוגמל בחופשות פתוחות לכל יעד באירופה לרבות טיסה, מלון וכו' בשווי שוק המוערך בעשרות אלפי שקלים.

רני רהב, מנהל יחסי הציבור של אל על, מסר למזבלה: "אל על תעניק השנה שי לעובדיה בסך 300 ש"ח וזאת למרות מבצע צוק איתן שגרם לחברה הפסדים רבים".

ממשרד יחסי הציבור שלום תל אביב נמסר: "איננו מגיבים בנושאים הקשורים ללקוחותינו. שנה טובה".

סיקרט של עובדי אל על
סיקרט של עובדי אל על

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. להעיף את המנכ"ל דחוף… הכל שם רקוב! והכי מגעיל, שלאף אחד שם לא אכפת!!!! לא רני, לא המשרד, לא הדירקטוריון, אף אחד!!!! הם מונופול שצריך להפסיק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים