באומן בר ריבנאי ופרוקטר אנד גמבל בקמפיין ייחודי למותג פמפרס באפליקציית Magisto הישראלית

pampersma

מותג החיתולים הבינלאומי פמפרס (Pampers) המשווק בישראל על ידי קונצרן פרוקטר אנד גמבל, משיק באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי פובליסיס ישראל פעילות תוכן מותגי ייחודית להורים במסגרת שיתוף פעולה עם אפליקציית Magisto (מגיסטו) הישראלית, אשר מייצרת ועורכת באופן אוטומטי באמצעות טכנולוגיית 'בינה מלאכותית' סרטונים בליווי מוזיקה ואפקטים מתוך תמונות וסרטונים הקיימים במכשירי הטאבלט והסמארטפונים.

ההתאמה לעולם התינוקות, היא פרי פעילות משותפת של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עם קהילת הסטארט אפים בישראל. נמסר כי יוזמה זו הינה בהמשך למחלקה הטכנולוגית שהקים משרד הפרסום, בשנה האחרונה ושמטרתה לייצר עבור לקוחות המשרד, שיתופי פעולה עם סטארט אפים ישראלים, ובכך לחבר בין עולם ההיי טק הישראלי התוסס לבין המותגים עימם עובד המשרד. במסגרת שיתוף פעולה מלווה באומן בר ריבנאי את האקסלרייטור של מיקרוסופט וכן הוא חבר בקהילת הסטארט אפים SOSA.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "שיתוף הפעולה בין אחד הסטארט אפים המובילים לבין חברת ענק כמו פרוקטר אנד גמבל הוא הכיוון אליו צועד עולם הפרסום והשיווק, עולם בו הטכנולוגיה הופכת להיות אמצעי לחיזוק הקשר בין המותג לבין הלקוח. בחרנו להפגיש בין היכולות של Magisto ליצירת תוכן ע"י הגולשים עם הלקוחות של פמפרס,על מנת לאפשר להורים– לייצר תוכן אמיתי, מרגש, מעורר הזדהות עם סיפור המותג של פמפרס. אנחנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יישא ערך רב לכל הצדדים".

אופיר גוטמן, סמנכ"ל השיווק של פרוקטר אנד גמבל בישראל, יצרנית פמפרס: "מהכירותנו עם קהילת ההורים בישראל ובעולם, למדנו שהורים אוהבים לצלם את אבני הדרך החשובות בהתפתחות של ילדם בווידיאו או בתמונות סטילס, אבל לעתים קרובות אלו נשארים במצלמה/במכשירי הטאבלט. אף פעם אין זמן לערוך, ולא תמיד זה עניין פשוט. מותג פמפרס ממשיך להוביל במהלכים חדשניים וכעת באמצעות מג'יסטו, מסייע להורים ליצור סרטון וידיאו ערוך וחינמי שיוכלו לחלוק בגאווה עם סביבתם".

ריד גנואר, מנהל השיווק של Magisto מסר: מגיסטו מציעה למותגים ולצרכנים אמצעים ליצירת סרטונים מרגשים, הלוכדים רגעים מיוחדים. אנו שמחים על השקת סגנון העריכה Baby Steps בישראל באמצעות שיתוף הפעולה עם פמפרס, לכדי יצירת סרטונים ערוכים המתאימים לתכונות המותג הן של פמפרס והן שלנו. הרי מה יכול להיות יותר ראוי לשיתוף ברשתות החברתיות מאשר סרט של התינוק שלך?".

אפליקציית Magisto, הוקמה בשנת 2009 על ידי היזמים ד"ר אורן בוימן וד"ר אלכס רב-אחא. באותה העת, אורן, הורה טרי, היה להוט לערוך את הסרטים הביתיים של תינוקו החדש. הוא החליט לקצר את תהליך עריכת הסרטונים ומצא פתרון לעריכה חכמה ואוטומטית, כך שסרטונים ארוכים וחסרי עניין יהפכו בלחיצת כפתור לסרטונים קצרים, קצביים ומעניינים, המעבירים סיפור ומלווים במוסיקה מותאמת אישית.

קרדיטים
מנכ"ל: יוסי לובטון סמנכ"ל קריאייטיב: אמיר אריאלי מנהל קריאייטיב דיגיטל: עודד לביא סמנכ"ל לקוחות: חגי לירן סמנכ"ל הפקה ותוכן: דורית גווילי סמנכ"ל פלנינג: דייויד קוסמין פלנר אסטרטגי: רחל פרינד מפיקה: בשמת מרמלי קופי: רונן לוין ארט: שירן ירוחים סופרוויזור: לי ברין תקציבאית: ויקי ציטלין מידענית: אווה חסון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים