Spot.IM תהפוך את האתר שלכם לרשת חברתית ותקפיץ את האינגייג'מנט במאות אחוזים

spotim_video

באוגוסט 2013, נדב שובל וישי גרין השיקו את גירסת הבטא של Spot.IM, דאז שירות ווב אפליקטיבי אשר איפשר לגולשים ולבעלי אתרים ליצור קבוצות צ'ט חברתיות – ציבוריות או פרטיות ולאגד סביבן קהילה. לצד צוות צעיר (אך מנוסה) ונמרץ ומוצר עדכני ונדרש בעולם דיגיטלי מתפתח שרק מחפש דרכים חדשות להעלאת האינגייג'מנט והאינטראקציה עם הגולשים, כבר בתחילת דרכה הייתה Spot.IM על דרך המלך וסומנה כאחת מחברות הסטארט-אפ הישראליות שעוד תעשנה מהפכה בתחום ואולי גם אקזיט מרשים.

כחודש לאחר השקת הבטא, ירדה Spot.IM מהאוויר וכעבור מספר חודשים הושקה מחדש בבטא סגורה כווידג'ט צ'ט אשר הוטמע באתרים שונים (ביניהם Red Bull, טיים אאוט, ועוד) ואיפשר לבעלי האתרים להרחיב את הקהילה של האתר וליצור דיאלוג ישיר עם קהל הגולשים בווב ובמובייל. בעולם שבו התוכן הוא המלך, אך המתעשרים האמיתיים הם לאו דווקא בעלי האתרים אלא בעיקר מנועי החיפוש אשר מתעשרים בזכות כותרות ותכנים של אחרים והרשתות החברתיות אשר הדיון סביב התוכן מתרחש בעיקר בזירה שלהן, Spot.IM זיהתה את הצורך העולה מצד אתרי התוכן בשירות אשר יאפשר להם להחזיר את השליטה ואת שיח הגולשים לפלטפורמות שלהם.

אמש הושקה Spot.IM באופן רשמי והטמעת השירות פתוחה לכל דורש וללא עלות (בשלב זה). קליק לביקור באתר.

שירלי קליינמן, מנהלת שיתופי פעולה אסטרטגיים ב-Spot.IM: "מכיוון שה-Spot מאפשר לקהילות שיחה בזמן אמת סביב תחומי עניין משותפים, האופציות החברתיות שלו הן מגוונות ורבות. ניתן לארח בו מומחים ומובילי דעה לראיונות עם גולשים, לקיים סמינרים ואפילו לערוך מכירות פומביות. החברה מלווה את לקוחותיה בבניית אסטרטגיות תוכן שלמות סביב המוצר, היוצרות אינגייג׳מנט ומספקות ערך מוסף למשתמשים".

נדב שובל, מנכ"ל ומייסד-שותף בספוטים: "אנחנו יוצרים תשתית חברתית חדשה אשר תוסיף רובד נוסף לרשת, ותיתן לבעלי אתרים דרך להצטרף לעידן החברתי ולהצליח. כאשר רשתות חברתיות קיימות מספקות דרך יעילה להגיע למשתמשים חדשים ולהניע את התנועה באתרים, Spot.im נותנת לבעלי אתרים את היכלות לשמור על המשתמשים הללו ואת השיחות שלהם, במקום שבו נוצרו התכנים".

Spot.IM
Spot.IM
Spot.IM
Spot.IM

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים