טל מנקס, קופירייטר מוערך בענף החליט להעניק את שירותיו בחינם ואתם מוזמנים לשלם כראות עיניכם

טל מנקס הוא הקופירייטר שיעשה לכם טובה, בחינם
טל מנקס הוא הקופירייטר שיעשה לכם טובה, בחינם

טל מנקס, מפעיל אתר 'מוצר איום', בעברו קופירייטר מוערך במשרד הפרסום מקאן אריקסון ישראל והמוח הקריאייטיבי מאחורי הקמפיין הויראלי האחרון של משרד הקליטה, החליט שהגיע הזמן לתרום מיכולותיו וכישוריו למען הכלל ולסייע לאנשים אשר זקוקים לשירותי קריאייטיב וקופירייטינג, תוך הענקת שירותיו בחינם בהתבסס על מודל "שלם כפי יכולתך". במסגרת האתר שהקים 'טובה טובה' מזמין מנקס את הגולשים לשלוח לו בריפים ובקשות סיוע, כאשר לאחר קבלת השירות, אלה מוזמנים לשלם עבור השירות שקיבלו כראות עיניהם, אם בכלל.

"אני מתפרנס כבר שנים מכתיבה, ובא לי לעזור לאנשים שבא להם לקבל עזרה בכתיבה. אז אם אתם צריכים מישהו שיעזור לכם לכתוב ברכה מצחיקה, נאום לחתונה של חבר, סלוגן לפלאפליה, לכתוב סרטון מטופש, למצוא כותרת נחמדה למייל, למצוא שם לכלב שאימצתם, למצוא שם לילד שאימצתם או כל רעיון הזוי אחר שבא לכם, אני אשמח לעזור, כנראה" כתב מנקס באתר.

קליק לביקור ב'טובה טובה'.

מנקס כתב לחבריו בפייסבוק: "יש לי כבר שנים רצון עז להתנדב ולעזור לילדים חולים, לאנשים שאין להם כסף, או בכלל לאנשים שצריכים עזרה, הבעיה היא שזה מתנגש עם הרצון העז שלי לנוח. אז החלטתי לעזור במה שאני טוב בו לדעתי, כתיבה. היום פתחתי אתר חדש בשם "טובה טובה" שבו אני מציע את שירותי הקופירייטר שלי בכל נושא כתיבתי (כמובן שעדיף קומי). זה יכול להיות עזרה בסרט חתונה, להכין ברכה מצחיקה לאמא שלכם, לחשוב על כותרת מגניבה למייל שאתם שולחים או כל דבר אחר שבא לכם, לגבי תשלום אתם לא חייבים לשלם לי רק אם מתחשק לכם, כל הפרטים באתר הנפלא שעידן גלבוע המלך עיצב לי, כנסו."

טל מנקס הוא הקופירייטר שיעשה לכם טובה, בחינם
טל מנקס הוא הקופירייטר שיעשה לכם טובה, בחינם

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים