תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק של פסגות בית השקעות, היא אשת השיווק של נובמבר 2014

תרי ישכיל
תרי ישכיל
תרי ישכיל
תרי ישכיל

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בתרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות בית השקעות, כאשת השיווק של חודש נובמבר 2014, בזכות הצלחתה להביא את נושא החינוך הפיננסי למודעות הציבור באמצעות השקת מרכז הידע לחינוך פיננסי והאקדמיה הפיננסית.

תרי ישכיל פעלה להקמתו הקמתו של מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, המהווה את אתר האינטרנט הראשון המשלב תכנים נגישים במגוון פלטפורמות לכלל הציבור בתחומים הפיננסיים והפנסיוניים.

בשנים האחרונות חלו רפורמות משמעותיות לצד שינויים בסביבה הכלכלית במשק הישראלי. ההשלכה הישירה לתמורות אלה היא כי הציבור חוסך מעט ביחס לצרכיו העתידיים ואינו יודע לנהל בתבונה את צעדיו הכלכליים. בעקבות זאת, הובילה ישכיל את מהלך הקמת מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, אשר מאפשר לציבור החוסכים גישה למגוון רחב של מקורות ידע בנושאי שוק ההון ועולם החיסכון הפנסיוני. כמו כן הושקה האקדמיה הפיננסית הדיגיטאלית, במסגרתה הוצע לראשונה בישראל מגוון קורסים בנושאי השקעות וחיסכון שהועברו על ידי מומחי פסגות באופן פשוט וברור דרך האינטרנט.

בסיכום שנת הפעילות הראשונה של מרכז הידע, נחשפו לתכניו למעלה מחצי מיליון גולשים וניתן היה לראות עלייה דרמטית במודעות הציבור לחיסכון הפנסיוני והגדלתו.

נימוקי ועדת השיווק לבחירה בתרי ישכיל: הוועדה משבחת את הקמפיין המנהיגותי אשר השפיע על תפיסת הלקוח בשוק ההון, ומכירה בכך כי מהלך השקת מרכז הידע לחינוך פיננסי והאקדמיה הפיננסית, הביא את נושא החינוך הפיננסי למודעות הציבור ואף סייע והעניק כלים אפקטיביים לניהול כספם של יותר מחצי מיליון גולשים, כשהוא פועל לצמצום טעויות פיננסיות נפוצות. בנוסף, מהלך זה עודד לתחרות בה גופים פיננסיים נוספים החלו לעסוק בנושא החינוך הפיננסי מזוויות שונות ובכך הביא לעלייה דרמטית במודעות הציבור לנושא.

תרי ישכיל, בעלת BA במדעי ההתנהגות ו-MA בפסיכולוגיה קוגניטיבית, שימשה בעבר כמנהלת חטיבת שיווק מרכזי-תשלובת המזון בתנובה, ראש מטה תנובה ומנהלת תחום השיווק העסקי בסלקום. ב-4 השנים האחרונות היא משמשת כסמנכ"לית השיווק והפרסום של פסגות בית השקעות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים