קשת החרימה, התקשורת העולמית פירגנה – חן טל ועומרי חיון הופכים לויראלים בדרום אמריקה

hental-tv
חנטל בתקשורת העולמית
חנטל בתקשורת העולמית

בזמן שההנהלה הבכירה של אתר מאקו וזכיינית ערוץ 2 קשת, החליטה להוציא הנחייה לכתביה שלא להתייחס לפרויקט המחווה של חן טל ועומרי חיון לתמונותיה של קים קרדשיאן ומגזין פייפר האמריקאי, הצמד הויראלי זוכה להתייחסות נרחבת דווקא מכיוונה של התקשורת בדרום אמריקה (ברזיל, ארגנטינה ועוד), אשר בימים האחרונים מסקרת את הפרויקט באתרי החדשות המקומיים ובערוצי הטלוויזיה, כל זאת ללא צנזורה, אשר מאפיינת את שווקי התקשורת של דרום אמריקה ואת ההלך החדשותי המקומי בשוק אשר נחשב לאחד הדיגיטלים והויראלים ביותר בעולם.

>> האם האינטרנט ישבר היום? התמונות המלאות של חן טל עושה קים קרדשיאן

עבור חיון מדובר בניצחון קטן ומספק על פני זכיינית ערוץ 22 קשת, אשר כפי שנחשף במזבלה, הנהלתה שיגרה הוראה לכלל הכתבים שלא להתייחס לפרויקט המדובר, וזאת לאור 'הדם הרע' אשר שוכן בין חיון לקשת. עבור חן טל, אשר זכתה לכינוי 'קים קרדשיאן הישראלית' מפי התקשורת בחו"ל, זוהי בהחלט הזדמנות פז לצאת ממשבצת "הפרובוקציה הישראלית" ולנסות לכבוש את השווקים העולמים, אשר כאמור הרבה יותר פתוחים, ליברליים וריווחיים עבור אושיות אינטרנטיות כדוגמתה.

עומרי חיון, מסר למזבלה: "הפרויקט 'שוברים את האינטרנט הישראלי' זכה ללמעלה מ-1.6 מיליון חשיפות, אלפי ציוצים בטוויטר ועשרות אלפי סטטוסים בפייסבוק. בסוף השבוע האחרון הפרויקט הפך למגפה בתקשורת הזרה והמקומית בעיקר בספרד וארגנטינה. עשרות אלפי גולשים לכתבות בעולם שהפכו להכי נצפות גם באתרים אותם כתבו אותם."

חן טל ועומרי חיון בטלוויזיה הארגנטינאית YA TV (החל מדקה 2:30)

חן טל ועומרי חיון בגוגל ניוז

חנטל בתקשורת העולמית
חנטל בתקשורת העולמית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים