מצעד החיפושים 2014: חן טל שברה את גוגל ישראל ויש לה מסר לכל אחד ואחת מאיתנו

hental_eliav
דודל חן טל
דודל חן טל

חברת גוגל (Google) חשפה היום את המדד השנתי והמסכם שלה במסגרת מצעד החיפושים השנתי של גוגל טרנדס. מצעד החיפושים השנה, רזה מן הרגיל וכלל בישראל 6 קטגוריות בלבד, וזאת בשונה משנה שעברה בה הוצגו קטגוריות מגוונות יותר ביניהן גם 'הקמפיינים של השנה' במסגרתה דורג מהלך 'הפרה המתקשרת' של באומן בר ריבנאי במקום הראשון.

גוגל ישראל פסחה השנה על קטגוריות מעניינות שהוצגו בשנה שעברה, כדוגמת הגברים והנשים המחופשים ביותר, תופעות ואושיות רשת ועוד והתמקדה ב-6 קטגוריות מרכזיות: "איך עושים דברים" (How To), "אירועי השנה", "החיפושים החמים של השנה", "נפרדנו מהם השנה (ז"ל)", "סלבריטאים" ו-"סרטים".

כפי שנחזה, אושיית הרשת חן טל, נבחרה במקום הראשון בקטגוריית הסלבריטאים המחופשים ביותר בישראל לשנת 2014, וזאת בזכות שיתוף הפעולה אשר השיקה עם עומרי חיון – פרויקט 'שוברים את האינטרנט הישראלי' אשר נעשה כהומאז' לתמונות החושפניות של קים קרדשיאן ועורר עניין רב ברשת הישראלית וגם בעולם לצד חרם תקשורתי מצד אתר מאקו וזכיינית ערוץ 2 קשת.

חן טל על בחירתה בדירוג גוגל: "פקחתי את עיני הבוקר לשלל הודעות, טלפונים ואיחולי מזל וטוב מכל עבר.כתבים, עיתונאים, רכילאים, כולם רק רוצים תגובה, לראות מה יש לי להגיד. גוגל חשפה היום את רשימת החיפושים החמים של 2014 ונבחרתי ל״סלב״ הכי מחופשת השנה בישראל. פאקינג מקום ראשון! יאיייי! האמת שחיוך ענק התנוסס על פניי אני לא אשקר, חיוך ממזרי כזה, חיוך שאומר ״לכו לעזאזל״. לכו לעזאזל עברייני מקלדת שמקללים אותי כל יום מחדש וברחוב רועדים מהתרגשות ומבקשים תמונה. לכו לעזאזל בנות קנאיות שחיות "by the book". הייתן מתות לשליש מהאומץ שלי. לכו לעזאזל עם הבריונות הזו! אתם רק מוכיחים לי כל פעם מחדש עד כמה אתם צבועים, כמה החברה שלנו מעוותת, שנאת חינם שוררת פה בכל פינה אבל ההתעניינות, המציצנות, הרצון לדעת ולראות גובר על הכל. אז מה שנשאר לי זה רק להגיד לכם תודה. תודה לכם על כך שאתם מזינים אותי!!! המקום הראשון הוא בזכותכם."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים