ווינטר איז קאמינג: yes תשיק את תערוכת משחקי הכס הבינלאומית בישראל

תערוכת משחקי הכס
תערוכת משחקי הכס
תערוכת משחקי הכס
תערוכת משחקי הכס

לקראת העונה החדשה והחמישית של משחקי הכס (Game of Thrones) של HBO שתעלה לשידור בחודש אפריל, חברת הלוויין יס, תשיק בחול המועד פסח את תערוכת משחקי הכס הבינלאומית בישראל. מדובר בתערוכה אינטראקטיבית מבית HBO המאפשרת לצופי הסדרה להיסחף לעולם הבדיוני והמרתק של ממלכת ווסטרוז. התערוכה תכלול מיצגים מהסדרה לרבות כס הברזל, "טיפוס על החומה" חווית מציאות מדומה 4D של Oculus Rift, תלבושות, תפאורה ואביזרים מקוריים וכן חוויות אינטראקטיביות.

התערוכה תכלול אוסף של כ-70 פריטים מקוריים מסצנות מפתח וכן פריטים נבחרים מהעונה החדשה שתעלה לשידור בארה"ב ובמקביל בערוץ yesOh באפריל 2015. המייצגים יאפשרו למעריצים להשתלב בעולם העשיר והמורכב של ממלכת ווסטרוז, ולמצוא את עצמם בחלק מהסצנות הכי מדוברות ומלהיבות של "משחקי הכס". שלל תחנות חווייתיות ייצרו תוכן ייחודי שהמבקרים בתערוכה אף יוכלו לשתף עם חבריהם דרך הרשתות החברתיות.

התערוכה תבקר בלונדון (אנגליה), שטוקהולם (שבדיה), תל אביב (ישראל), מדריד (ספרד), ברלין (גרמניה) אמסטרדם (הולנד), ופריז (צרפת). בנוסף, התערוכה תארח, לראשונה בישראל, גם חנות קונספט של HBO שתכלול מבחר פריטי אספנות רשמיים ומזכרות של "משחקי הכס" .

התערוכה של משחקי הכס (HBO) ב-SXSW

בין המיצגים:
כס הברזל – מבקרים יוכלו להצטלם על כס הברזל הנחשק – בגודלו הטבעי. "טיפוס על החומה" חווית מציאות מדומה 4D של Oculus Rift – המיצג המלהיב יאפשר למבקרים לטפס על החומה האייקונית בגובה מדומה של למעלה מ-200 מטרים על ידי כניסה למודל פיזי של המעלית מ"הטירה השחורה" (Castle Black) ושימוש בקסדת המציאות המדומה של Oculus Rift וסאונד בשלושה ממדים. מרגע זה ימצאו את עצמם המבקרים בגרסה מדומה של המעלית – הנראית, נשמעת, ומרגישה מציאותית במיוחד, ומקנה חוויה סוחפת וחסרת תקדים. תלבושות, אביזרים, שריון, וכלי נשק – האוסף פרי ידם של אמנים, חרשים ובעלי מלאכה שיצירותיהם מקנות לסדרה אותנטיות, כולל מיצג תלבושות מרהיב של שריונות, שמלות, גלימות ותכשיטים, אביזרים אייקוניים שנבנו על הסט וביניהם דגם בגודל אמיתי של הלך לבן (White Walkers) דגמים של דרקונים, כלי נשק כגון חרבות, כידונים, שוטים, פגיונות, דגלי בתי המלוכה ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים