השר לענייני סמים קלים: עומרי חיון מצטרף לרשימת עלה ירוק בבחירות 2015

עומרי חיון עלה ירוק / תמונה: פייסבוק, אילוסטרציה: מזבלה
עומרי חיון עלה ירוק / תמונה: פייסבוק, אילוסטרציה: מזבלה
עלה ירוק
עלה ירוק

פרסום ראשון: מפלגת עלה ירוק לכנסת ה-20 מצטרפת למפלגות אשר הצטיידו באנשי תקשורת; ינון מגל – הבית היהודי, שרון גל – ישראל ביתנו, ומכריזה הבוקר על גיוסו של בלוגר הרכילות והבידור עומרי חיון (23) אשר יאייש את המקום ה-4 ברשימת עלה ירוק, בתקווה שהפעם בזכות השפעתו הנרחבת של חיון, תוכל לראשונה לעבור את אחוז החסימה אשר כזכור עלה לאחרונה ולהיכנס לכנסת ישראל. במקביל להודעה על הצטרפותו למפלגה, מודיע חיון על פרישתו הזמנית מניהול פורטל הבידור אותו הקים.

על בחירתו לרוץ לכנסת הודיע חיון כבר בתחילת חודש דצמבר בסטטוס פייסבוק. אולם סוגיית שם המפלגה שהצליחה לרתום את הבלוגר טרם פורסם עד הבוקר. את ראשות עלה ירוק יוביל בבחירות הקרובות אורן ליבוביץ', עורך ומייסד מגזין קנאביס אשר מונה לאחרונה ליו"ר המפלגה במקומו של ירון לרמן, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה, לצד ד"ר ברקת שיף אשר תאייש את המקום השני. את קמפיין הבחירות של עלה ירוק ינהל עו"ד דקל-דוד עוזר, לשעבר ברשימת ארץ חדשה וממובילי המאבק להפסקת הפללת צרכני הקנאביס בישראל אשר מונה בשבוע שעבר למנכ"ל המפלגה.

בבחינת 'עלה ירוק' זוהי שנת המבחן להבשלתו של קהל בוחרים אשר תומך בלגליזציה. נכסיה הווירטואלים של המפלגה במיוחד לאור הצטרפותו של חיון, יעניקו לה יתרון משמעותי על פני שנים עברו ויאפשרו לה להגיע לקהל נרחב יותר. עמוד הפייסבוק של חיון המונה כ-207 אלף אוהדים אשר מדורג כדרך קבע ברשימת 100 עמודי הפייסבוק הפופולארים בישראל, יפעל לצד עמוד הפייסבוק של עלה ירוק המונה למעלה מ-74,000 אוהדים ועמוד הפייסבוק של מגזין קנאביס עם 48,000 אוהדים אשר ישמש כשופר מרכזי במערכת הבחירות. בסה"כ כ-350,000 אוהדים. האם חיון יהיה חבר הכנסת הצעיר ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית?

>> חשיפה: ההנהלה הבכירה של קשת ומאקו אסרה על איזכור שמו של חיון
>> אז כמה עומרי חיון מרוויח מפורטל הבידור שלו?

מעומרי חיון נמסר: "חברי רשימת עלה ירוק החדשה לכנסת הקרובה הם אנשים שאומרים אמת, עומדים לצד הצדק וההגיון הבריא, תומכים בדרך ארץ ובכבוד למען האזרחים. האינטרסים של קהילת הלהט"ב הם חלק מרכזי ממטרות המפלגה ואני מרגיש שלראשונה ישנה מפלגה איתה אני יכול להזדהות באמת. לראייתי זו רשימה אזרחית – הטובה ביותר בישראל ואני מציב עצמי גם כנציד הצעירים להם אין קול במשכן הכנסת".

עומרי חיון עלה ירוק / תמונה: פייסבוק, אילוסטרציה: מזבלה
עומרי חיון עלה ירוק / תמונה: פייסבוק, אילוסטרציה: מזבלה

המנון הבחירות של מפלגת עלה ירוק לכנסת ה-20:

לשון ההודעה, כפי שנשלחה על ידי מפלגת עלה ירוק:

"עומרי חיון, איש תקשורת ואינטרנט ובכיר בקהילה הגאה, מתפטר מפורטל הבידור ורץ לכנסת ברשימת עלה ירוק. הח"כ הצעיר ביותר בהיסטוריה? עומרי חיון, איש התקשורת והמדיה הצעיר, הודיע על הצטרפותו לרשימת עלה ירוק לכנסת ה-20 ועל התפטרותו מעריכת פורטל הבידור המצליח. חיון, הומוסקסואל מוצהר שיצא מהארון כבר בגיל 17, יהיה גם הנציג היחידי של הקהילה הלהט"בית בכנסת במידה והמפלגה תצליח להכניס לראשונה נציגים מטעמה למשכן.

קומוניקט עלה ירוק
קומוניקט עלה ירוק

עומרי חיון, 23, איש מדיה ואינטרנט מוכר ואחד מנציגיה הבולטים של הקהילה הלהט"בית בישראל, ומי שנבחר בשנה שעברה למקום ה-32 ברשימת 100 האנשים המשפיעים בתקשורת הישראלית ב"גלובס" והשנה נבחר במקום ה-11 ברשימת 25 ההומואים והלסביות המשפיעים בתקשורת של אתר "וואלה", יוצב במקום ה-4 ברשימת המפלגה המתחדשת.

מפלגת עלה ירוק, בראשותו של אורן ליבוביץ', איש הייטק, יזם ועורך מגזין "קנאביס" לשעבר, הודיעה בתחילת השבוע על הצטרפותה של ד"ר ברקת שיף-קרן, רופאה מומחית לכאב המטפלת בקנאביס רפואי, וכעת מודיעה כי חיון, מי שנמצא במקום השני במספר החיפושים המבוקשים ביותר ב'גוגל' בשנים 2013 ו-2014, יצטרף גם הוא. חיון שירת בגלי צה"ל ודובר צה"ל, עבד ב'מעריב', באתר 'תפוז', בנענע10 ובאתר MSN, ב'רדיו ללא הפסקה' וב'רדיו תל אביב' וב'חדשות הבידור' בהוט.

במהלך השנים האחרונות מפעיל חיון אתר תקשורת עצמאי שנחשב היום לאחד הבולטים בישראל ושאליו נכנסים מיליון גולשים מדי חודש. בשנים האחרונות קידם חיון מחאות רשת בולטות למען הקהילה הלהט"בית ולמען הפסקת רדיפת והפללת צרכני הקנאביס בישראל. בקמפיין למען הקהילה הלהט"בית גייס חיון שמות מוכרים כגון אביב גפן, ירמי קפלן, אביעד קיסוס, אורנה בנאי, סתיו שפיר, גיא לרר ועוד. במסגרת הקמפיין שאירגן לקידום הלגליזציה בישראל, יחד עם המגזין 'טיים אאוט', הופיע חיון לצד שי אביבי, טל פרידמן, חמי רודנר, רני בלייר, תמר זנדברג ומפורסמים רבים נוספים. הוא יצא להגנת אימו ועובדי הקבלן בישראל והצליח ליצור דיון ציבורי רחב בנושא ואף להגיע לדיון בכנסת, כשבמקביל קידם נושאים חשובים הנוגעים לחופש הפרט וחופש הביטוי."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים