מגה דליפה של צוותא: מידע אישי של כ-20,000 איש לצד נתונים פיננסים של צוותא

דליפה מאתר צוותא
דליפה מאתר צוותא

פירצת אבטחה במערכת Eventgo אשר התגלתה באתר 'בארבי' במהלך סוף השבוע חשפה נתונים אישיים של עשרות אלפי לקוחות ■ עתה מתבררת התמונה המלאה – גם אתר צוותא ואתרים נוספים נחשפו לחור האבטחתי.

במהלך סוף השבוע, קבוצת של חוקרי אבטחת מידע גילתה פירצת אבטחה במערכת הכרטיסים וניהול המופעים Eventgo (איוונטגו) המשמשת את מרבית החברות בתחום בישראל. מהמידע שהגיע למזבלה עולה כי בין האתרים שנפגעו גם 'בארבי', 'שבלול' ועתה מתברר כי גם אתר 'צוותא', אשר פירצת האבטחה במערכת הניהול שלו מאפשרת גישה למאגר מידע נרחב במיוחד, הכולל מידע אישי מלא (ת.ז., כתובת, טלפון, שם) אודות כ-20,000 אנשים אשר ביצעו הזמנה מקוונת במרוצת השנים.

גולשים אשר נכנסו למערכת הניהול של 'צוותא' גילו לתדהמתם כי המידע חשוף לגמרי, לרבות מידע פיננסי של 'צוותא' המשקף על ההכנסות מהמופעים, רווחים מעמלות אינטרנט ופופולאריות של מופעים שונים – מי מכר יותר כרטיסים ומי פחות. מבדיקה של המזבלה עולה כי היקף זליגת המידע הוא עצום ומדובר בלמעלה מ-35,000 איש אשר יתכן ופרטיהם נמצאים בידיים זרות. תודה לאיל גרוס, חבר בקבוצה של "חוקרי אבטחת מידע" על האינפו.

עידכון 18.1 // 12:10, תגובת איוונטגו: "בהתיחס לפרסומים שהיו ביומיים האחרונים בנוגע לפריצה לכאורה לבסיס נתונים של 2 אתרים בניהולנו ברצוננו להעמיד דברים על דיוקם . אמנם היה ניסיון פריצה מסיבי הכולל DDOS אשר למיטב הבנתנו גובל בפלילים ברם ניסיון זה טופל ונחסם באופן מידי. בשום אופן לא דלף כל מידע אישי חסוי הנוגע למי הרשומים באתר מאחר ולא היגיעו לבסיסי הנתונים עצמם. חברתנו השתמשה וממשיכה להשתמש באמצעי ההבטחה המתקדמים בשוק ותנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה הן כדי למנוע כל מקרה דומה בעתיד והן כדי למצות את הדין עם האחראים לארוע הנ'ל".

מידע ראשוני, פרטים נוספים יעודכנו בקרוב.

■ מבדיקה של המזבלה נכון למועד הפרסום עולה כי הפירצה בצוותא עדיין קיימת.
■ המזבלה לא הצליחה להשיג תגובה מטעם בארבי, צוותא וחברת Eventgo עד מועד הפרסום.
■ המידע כולל מידע אודות 19,850 איש, חלקו מובא כאן לפניכם.
■ ראוי לציין כי בשלב זה לא נמצאו עדויות לדליפת כרטיסי אשראי.

רשימת הזמנות וסליקה – מאגר של למעלה מ-19,500 איש

דליפה מאתר צוותא
דליפה מאתר צוותא

שינוי שם האולמות, ניהול חדשות, באנרים, שליחת דיוור לרשימה ועוד

דליפה מאתר צוותא
דליפה מאתר צוותא

רשימת הזמנות מופרטת

דליפה מאתר צוותא
דליפה מאתר צוותא

מי מכר יותר ומי פחות? רשימת מופעים, חלקם אף עתידיים – עד אמצע 2015

דליפה מאתר צוותא
דליפה מאתר צוותא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים