משרה החלומות: פייסבוק ישראל מחפשת סמנכ"ל קריאייטיב למטה החברה בתל אביב

פייסבוק ישראל
פייסבוק ישראל

אחרי שגוגל ישראל הצטיידה לאחרונה ברכש חדש, הפרסומאי אמיר אריאלי אותו חטפה מבאומן בר ריבנאי לאיוש תקן חדש בתאגיד הישראלי "מנהל קריאייטיב ראשי", גם הענקית פייסבוק, אשר את המטה הישראלי שלה במרכז תל אביב מנהלת המנכ"לית עדי סופר תאני לצד אלעד ברינדט, מרקו מיקיאלי, נמרוד הלוי, ענת אלחנני וישראלים נוספים אשר אמונים על מערך השותפויות וניהול הלקוחות הישראלים של פייסבוק במטה הישראלי ובמטה באירלנד, יוצאת בחיפוש אחר טאלנט/ית לאיוש תפקיד בכיר בקריאייטיב שופ (The Creative Shop) של הרשת החברתית בישראל. המשרה מקבילה לסמנכ"ל קריאייטיב במשרד פרסום וללא הצורך ברילוקיישן. כזכור לאחרונה שכרה פייסבוק ישראל 4 קומות במגדל 'רוטשילד 22', תל אביב.

בבחינת התפקיד, מדובר בתפקיד בכיר בהיררכיה של פייסבוק ישראל, לצד שכר גבוה ואחריות נרחבת, בדגש על ליווי קריאייטיבי למותגים ומשרדי פרסום אשר עושים שימוש בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. הצלחה בתפקיד משמעותה פתיחת דלתות בסניפי הרשת החברתית ברחבי העולם ואף קריצה לאחד מתפקידי המפתח בפייסבוק העולמית; מנהל קריאייטיב איזורי / עולמי.

הקליקו כאן לפרטי משרת סמנכ"ל קריאייטיב בפייסבוק ישראל

פייסבוק ישראל
פייסבוק ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. קצת לדייק,
    המשרדים שלהם זה לא במגדל דיסקונט…
    זה ממש על רוטשילד וקוראים לבניין פשוט ״רוטשילד 22״, וזה אחד הבניינים המפוארים שיש, כנ״ל גם למשרדי פייסבוק עצמם שהם ממש משוקעים,

    מגדל דיסקונט זה על הרצל יהודה הלוי בכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים