אמיר אריאלי עובר לנהל את הקריאייטיב של גוגל ישראל ובאומן בר ריבנאי מפרגנים לטאלנט העוזב

מתוך הסרטון של באומן בר ריבנאי
מתוך הסרטון של באומן בר ריבנאי

אמיר אריאלי, סמנכ"ל הקריאייטיב הפורש של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל, אשר נחטף בחודש ינואר האחרון לאייש את תפקיד מנהל הקריאייטיב בחברת גוגל ישראל, זוכה לסרטון פרידה משעשע מחבריו בבאומן.

עבור גוגל מדובר בתקן חדש אשר לא היה קיים עד כה בנציגות הישראלית של ענקית האינטרנט. תפקידו של אריאלי יהיה בעיקר לחזק את הקשר בין יו טיוב וגוגל ישראל למשרדי הפרסום והמפרסמים, תוך מתן ליווי קריאייטיבי ואסטרטגי החל מהשלבים הראשונים ועד לשלבים מתקדמים, כולם כמובן תוך שימוש בכלים החדשניים יותר החדשניים פחות בפלטפורמת הפרסום של גוגל-יו טיוב. לא צריך להרחיב על הפוטנציאל שבתפקידו של אריאלי, אשר באם יצליח במשימה, עתיד לפתוח דלתות לתפקידי מפתח בהנהלה העולמית של גוגל.

סרטון הפרידה של באומן בר ריבנאי, אשר מושק תחת המסר: "מקום טוב יותר לעבוד בו", מציג את ההבדלים בין השירותים והמותרות של משרד הפרסום לבין אלה של ובחברת גוגל בצורה משעשעת במיוחד.

אריאלי על הסרטון: "זכיתי לבלות את שלוש השנים האחרונות במקום מדהים. תודה רבה לכל החברים היקרים שהפכו אותו לכזה. מחר אני מתחיל במקום חדש. מקווה שהוא יצליח להתקרב לרף שהצבתם. אוהב אתכם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים