מארק צוקרברג ושריל סנדברג אומרים תודה ■ מפרסמים ישראלים בתגובה: "נציגי פייסבוק יורקים לנו בפנים"

מארק צוקרברג ושריל סנדברג אומרים תודה למפרסמים
מארק צוקרברג ושריל סנדברג אומרים תודה למפרסמים

הודעה צינית למדי אשר מוצגת החל מאמש בראש עמודי האוהדים ברשת החברתית 'פייסבוק' מודה לכ-2 מיליון מפרסמים פעילים בפייסבוק על תרומתם לענקית החברתית, כאילו זו הייתה עמותה הפועלת לרווחת הקהילה. על ההודעה חתומים מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג וסמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שריל סנדברג.

בהודעה נכתב: "ישנם יותר מ-2 מיליון מפרסמים פעילים בפייסבוק ולנו יש רק שתי מילים לומר לכם: 'Thank You' אנחנו הולכים להמשיך לעבוד בשביל לשרת אתכם בצורה טובה יותר, בשביל שאתם תוכלו ליצור יותר משרות והזדמנויות בקהילות שלכם ולהצעיד עולם שלם קדימה". לצד ההודעה מוצג גם סרטון אותו מנחה סנדברג, הנחשבת לאחת הדמויות החזקות והמשפיעות בהנהלת הרשת החברתית.

מספר מפרסמים ישראלים קטנים וגדולים ומשרדי פרסום ומדיה חברתית אשר נתקלו בהודעת התודה של הנהלת facebook, לא כל כך התלהבו מהמסר של הרשת החברתית, אשר כאמור נציגיה בישראל ובכלל, אינם מעניקים שירות לקוחות ראוי ומקשים על קבלת מענה לבעיותיהם בכל הנוגע לפרסום ברשת החברתית. דמות מוכרת בעולם הדיגיטל והמדיה החברתית מסרה למזבלה: "נציגי פייסבוק יורקים לנו בפנים".

פייסבוק אומרת תודה למפרסמים || הסרטון מתוך הודעת היח"צ של הרשת החברתית.

הודעת התודה של פייסבוק (צילום מסך מתוך מזבלה דרושים בפייסבוק)

תודה
תודה

נוסח ההודעה כפי שהופיע למשתמשי פייסבוק בעברית: "יש כיום יותר משני מיליון מפרסמים פעילים בפייסבוק, ויש לנו רק שתי מילים לומר לכם: תודה רבה. נמשיך לעבוד כדי לשרת אתכם טוב יותר, כדי שתוכלו להמשיך וליצור משרות והזדמנויות בקהילה שלכם, ותעזרו להניע את העולם כולו קדימה".

תודה
תודה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. פייסבוק ביזיונית. אני משקיע למעלה מ100k$ פרסום בשנה בפייסבוק. מעולם לא הצלחתי להיעזר בהם. הכל בהודעות לקוניות של קופי פייסט. בושה

  2. אני מנהל דף עם למעלה ממאתיים אלף איש, שאלתי שאלה בנוגע לפרסום בדף – ביקשתי לדעת איך אני עושה את זה בצורה "חוקית", כולל תשלום לפייסבוק – התשובה הייתה שאין להם כרגע מדיניות ברורה בנושא.
    בושה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים