רני רהב בפייסבוק: "נדהמתי לשמוע שמישהי משתכרת ב-5,000 ש"ח" ■ המזבלה בדקה כמה רהב משלם לעובדיו

רן רהב
רן רהב

איש יחסי הציבור רני רהב הוא אולי אחת הדמויות הפחות פופולאריות בישראל, מעטים באמת מאמינים למה שיוצא מפיו של מי שנחשב ליח"צן העל ונציגם של הטייקונים הגדולים ביותר במשק הישראלי. סטטוס פופוליסטי למדי אשר כתב רהב בעמוד הפייסבוק שלו (קליק), הופך בשעות האחרונות לויראלי, לאחר שרהב הציג גישה חברתית ובלתי אופיינית לדמות אשר הצטיירה אצל רובנו.

הסטטוס של רהב
הסטטוס של רהב

בסטטוס נכתב: "ישבתי אתמול במסעדה עם חברים. אחת מהן, בת 27, סיפרה שהיא עושה התמחות באחד ממשרדי רואי החשבון הגדולים בישראל. נדהמתי לשמוע ממנה שהיא מקבלת 5,000 שקל ברוטו בחודש. שערורייה! אני לא מאמין שמשרד מוביל בישראל שמרוויח מיליונים בשנה משלם 5,000 שקל ברוטו למשרה מלאה. חברים, זו חרפה! מכאן מתחיל הקיפוח. מכאן מתחילה השנאה של הצעירים. זו הסיבה שצעירים יצאו לרחובות, ועוזבים לברלין. הם צודקים במאה אחוז! הגיע הזמן שמשרדי רואי חשבון בסדר גודל כזה לא ישלמו שכר כזה לצעירים. שתפו בבקשה את הפוסט, חייבים לעשות רעש סביב החרפה הזו".

התגובות לסטטוס של רהב התחלקו לשני מחנות, המחנה העממי והמחנה הברנז'אי, כאשר על אף הפירגון לעמדתו החברתית של רהב, חלק לא קטן של המשתפים והמשתתפים הביע ספק רב בתמימות ובגישה אותה הציג רהב. אחד הגולשים אף שאל את רהב בתגובות: "מה שכר הברוטו שאתה משלם לעובד מתחיל במשרד? זה מעניין לשמוע". בתגובה כתב רהב: "אתה מוזמן לשאול את העובדים שלי רחוק מאוד מאוד מכך". אז המזבלה פנתה לכמה מעובדי רהב תקשורת ורהב מדיה חברתית בעבר ובהווה במטרה לבדוק, האם באמת השכר אותו משלם רהב, הגון ותואם את דבריו בסטטוס. התוצאות מפתיעות, לטובה.

מהמידע שהגיע לידי המזבלה עולה כי השכר הנמוך ביותר המשולם לעובדים בחברותיו של רהב הוא 6,000 ש"ח נטו, כאשר הגבוה ביותר, מעבר לשכר של רהב עצמו, עומד על כ-27,000 ש"ח ברוטו. גורם מקורב בתחום מרחיב ומספר למזבלה כי "ביחס לשאר המעסיקים במשק, רהב נתפס כמעסיק טוב והגון, הוא מקפיד על מענק בונוסים לחג ותמיד משלם בזמן".

באותה נשימה, ראוי לציין כי הריטיינרים של רהב גבוהים במיוחד ונעים בין 10-15 אלף ש"ח לריטיינר נמוך, 20-25 אלף ש"ח לריטיינר ממוצע ולמעלה מ-50,000 ש"ח לריטיינרים של לקוחות העל שלו, כך העריך היום למזבלה בכיר בתחום.

המזבלה מפרגנת לרני רהב ומקווה כי זו התחלה של שינוי תפיסתי אמיתי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. רני רהב אתה איש יקר ואהוב ואני אישית אוהב אותך אתה מלך אמיתי מאחל לך מכל הלב את כל הטוב שיש בעולם הזה אמן אוהבים אותך 💞💞💞💞👍👍👍👍👌👌👌👌

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים