אביבית בר זוהר רוצה בודי כמו של ליהיא גרינר בסרטון חדש של איזי לייף

ליהיא גרינר
ליהיא גרינר

אחרי אינספור סכסוכים מתוקשרים, יוצאות תוכנית הריאליטי 'האח הגדול', אביבית בר זוהר וליהיא גרינר, נפגשות ומשלימות, בקמפיין חדש של חברת איזי לייף (Easy Life) המציעה מגוון דיאטות ומוצרי הרזייה טבעיים תחת ההבטחה "לא רזית לא שילמת". מאחורי הפיוס המתוקשר של בר זוהר וגרינר, עומד סוכן הטאלנטים יריב נתי, אשר לאחרונה הקים סוכנות פרסום והפקות חדש בשם 'ערן גדות & יריב נתי'.

הסרטון הטרי כבר זכה להתייחסות של כמה גולשות, חלק מהתגובות מצביעות על ניסיון להציג כאילו גרינר רזה יותר מהמציאות (מאחורי שולחן, בגדים שחורים), וכפועל יוצא מכך להציג שהדיאטות של איזי לייף עובדות.

בבלוג "על דעת עצמי" נכתב: "בגלל שיש לי תפיסה על-חושית ואינטואיציות חייתיות של שועל שלג איסלנדי, אני יודעת בוודאות שמי שהגה את הנֵפֵל הרעיוני שמלווה את הפרסומת של דיאטת 'איזי לייף' ישב זמן רב באזור נטול חלונות וסבל ממחסור חריף באספקת חמצן למוח. עוד אני יודעת שאם עוטפים בשחור-מכווץ את הפרזנטורית הראשית ומחביאים אותה מאחורי שולחן, כנראה שקימורי המרחב האישי שלה לא עושים נחת רבה למפרסמים והם לגמרי מקווים שלא תשימו לב לעובדה שהנציגה שלהם יכולה לפרסם תכשירי פלא להרזיה, בה במידה שהכרבולת האישית שלי יכולה להפוך לפרסומת של לוריאל. לבנת פורן לטיפולך."

הסרטון המלא של איזי לייף (נרטיבי הפקות):

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. דורי אתה הורג אותי. באמת. ויותר גרוע אתה הורג את הבלוג "קריאייטיב" שלך.
    בחייאת! תסנן! קצת! בבקשה ממך, אתה באמת רוצה שרק תקציבאיות ייכנסו לפה?

    בואו נשמור על הרמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים