יהורם דוידי מונה לסמנכ"ל פיתוח מותגים בחברת FIRMA

יהורם דוידי
יהורם דוידי

יהורם דוידי (39), בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במשפטים, מונה לסמנכ"ל פיתוח מותגים בחברת המיתוג FIRMA. the brand house של דורון גולדנברג ואלעד משען. לדוידי 12 שנות ניסיון כאסטרטג, החל במשרדי פרסום מובילים ביניהם באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי ועד ניהול האסטרטגיה ב-Firma.

דורון גולדנברג, מנכ"ל FIRMA. the brand house מסר: "יהורם דוידי הינו אדם מקצועי ומוכשר עם ניסיון רב. אני מאושר שאסטרטג כמוהו נכנס לפונקציה אותה הוא ממלא. הוא ממלא את אחד התפקידים החשובים בחברתנו ואני שמח לצעוד איתו קדימה ולתת שירות מצויין ללקוחותינו".

Firma
Firma

יהורם דוידי, על המינוי: "פיתוח מותגים הפך למקצוע רב-תחומי ומאתגר מאי פעם. Firma היא הצומת המרכזית כיום בישראל לחידוש והתקדמות עבור מותגים וחברות, ואני שמח לקחת חלק בצוות המיוחד הזה. תפקידנו לקדם את לקוחות Firma ליעדם, בדרך מקצועית, יוצרת ומתחדשת תמיד".

יח"צ: FIRMA. The brand house היא חברת המיתוג הגדולה בארץ והעומדת מאחורי תהליכי מיתוג מצליחים ומוכרים. החברה מספקת מיתוג בסטנדרטים מקצועיים בינלאומיים בשורה אחת עם חברות מיתוג בינלאומיות כגון Saffron ו-Wolff Olins. לצד מעצבי על, עובדים אנשי אסטרטגיה, קופירייטינג, דיגיטל אשר נותנים ללקוח פתרון מיתוגי כולל. בין עבודותיהם ניתן למצוא את פיתוח השפה המיתוגית של קופ"ח מאוחדת, עם הלוגו והשפה החדשה, השקת המותג "קינלי" בישראל, AM:PM, בנק לאומי, קפה קפה ועוד לקוחות מכל תחומי החיים. החברה הוקמה לפני עשר שנים ע"י המייסדים, דורון גולדנברג ואלעד משען שעדיין מנהלים בפועל את החברה. החברה מעסיקה נכון להיום כ-40 עובדים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים