אינפקטד מאשרום פוגשים את רד בנד בסרטון חדש לקראת הסופר קלאסיקו

אינפקטד מאשרום פוגשים את רד בנד
אינפקטד מאשרום פוגשים את רד בנד

לקראת מופע הסופר קלאסיקו 4, הקונצרט השנתי של אינפקטד מאשרום בישראל (Infected Mushroom – פטריה נגועה), במסגרתו ההרכב חולק במה עם להקות ואמנים לשיתופי פעולה חדשים, מושק סרטון טיזר חדש בשיתוף פעולה עם רד בנד (ארי פפר), אשר יהיו גם חלק מהמופע השנה.

הסופר קלאסיקו יתקיים ביום חמישי ה-2.4 ב-Live Park, אמפי פארק ראשון לציון, בין האורחים אסתר רדא, נינט טייב, היהודים, התקווה 6 ו-SAVANT. על הפקת המופע אחראית זאן מוסיקה מקבוצת הזאפה, שהפיקה את שלושת מופעי הסופר קלאסיקו הקודמים.

מאינפקטד מאשרום נמסר: "השנה, אנחנו לוקחים את הקהל שלנו לשלב הבא, הסופר-קלאסיקו חוזר בפעם הרביעית, לא עוד הפורמט המוכר באולם סגור בחורף, זזנו לאביב להופעה באוויר הפתוח, דקה לפני שפסח נכנס. הבחירה נפלה על לוקיישן חדש להופעות שמסתמן כאחד מהמקומות שכל המדינה תדבר עליהם בקרוב, ה-Live Park, אמפי-פארק חדש להופעות מבית זאפה בראשל״צ, חדש מהניילונים, עם מדשאות, רחבה מרכזית ושמיים אינסופיים מעל. על מגרש הסופר-קלאסיקו יעלו שתי נבחרות חזקות ומאתגרות מוסיקלית, ובשביל הספורט כמובן שדאגנו לכמה שחקני חיזוק מפתיעים ביותר".

אירועי הסופר-קלאסיקו, הפכו לשם דבר בתחום מופעי המוסיקה בארץ, שלושה אירועים בהם אינפקטד מאשרום אירחו להקות ואמנים הולידו שיתופי פעולה על-זמניים, בין אם אלו היו הבלקן ביט בוקס, משינה או הדג נחש שעלו למגרש לשחק עם אינפקטד. הערב יתחיל עם מופע פותח, ומשם יעבור למשחק המרכזי של הערב: רד בנד במופע עם כל הלהיטים ושתי זמרות אורחות, מהפרפורמריות הטובות בארץ, נינט שכבר שיתפה בעבר פעולה עם הלהקה ואסתר רדא בשיתוף פעולה ראשון על הבמה עם רד בנד.

אינפקטד מאשרום
אינפקטד מאשרום

את הערב יסגור המפיק פורץ הדרך ותופעת הדאבסטפ SAVANT, שמגיע היישר מארה״ב ובמסגרת סיבוב הופעות עולמי ינחת על המגרש להופעה חיה. SAVANT צבר תאוצה ופופולריות חזקה בפרק זמן מאד קצר בקרב קהל המוסיקה האלקטרונית והוא גם חבר של עמית וארז ושיתף איתם פעולה באולפן בהקלטות של האלבום החדש Friends On Mushrooms.

קרדיטים
במאי: יקיר אברהמי צלם: יאיר אלדר עורך: אייל בש תסריט: ארי פפר שחקנים: עמית דובדבני וארז אייזן – אינפקטד מאשרום, רד אורבך ופיליפ העכבר כפילים לאינפקטד: ינאי דיטש ויונתן שיינפלד בנות: מיה לנדסמן, מיקה למדן, תמר סגל צוות: מלבישה: יפעת סופר מאפרת: מיה לבון תאורן: יובל (צוקי) לפטר ע' צלם ראשון: עידו קרני ע' צלם שני: ג'וש לוינטל מקליט: גילי פרידמן ע' הפקה: עומר וולף אפטר אפקטס: תומר רוסו תודות: מועדון ה-"תחת", אוטופיה – שירותי מצלמה, סטודיו 2 – ארט לקולנוע וטלויזיה, סטודיו גיא ווב מפיקים: יאיר אלדר ואייל בש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים