מלחמת זכויות היוצרים: קשת הורידה לערוץ הכנסת (אותו היא מממנת) סרטון מיו טיוב

הסרטון אינו זמין
הסרטון אינו זמין

סוגיית זכויות היוצרים באתר 'יו טיוב' של גוגל, זוכה היום לתפנית משעשעת ואירונית, לאחר שזכיינית ערוץ 2 קשת, הסירה לערוץ הכנסת את הפרק השבועי של 'כנסת ברשת' [קליק] בהגשת ירון אברהם בעקבות הפרת זכויות יוצרים. תוכנית 'כנסת ברשת' של ערוץ הכנסת המשודרת מדי שבוע ביום רביעי, מביאה לצופים את את כל מה שהתרחש בעולם הפוליטי באינטרנט, אך כנראה שלפחות הפעם, חובבי התוכנית לא יזכו לראות את הפרק השבועי ביו טיוב.

בשונה מהזכיינית רשת, אשר מתחזקת ערוץ יו טיוב פעיל במיוחד והעלאת תכנים שוטפת לאתר הוידאו של גוגל וזאת במסגרת שיתוף פעולה אדוק עם יו טיוב ישראל, קשת הביאה בעבר כפי שנחשף במזבלה לסגירתו הסופית של ערוץ היו טיוב של ערוץ 10 המתחרה, גם אז לאור אינספור תלונות על הפרת זכויות יוצרים.

כידוע, ערוץ הכנסת הוא ערוץ טלוויזיה ממלכתי ציבורי אשר מופעל על ידי חברת החדשות של ערוץ 2. זכיינית ערוץ 2 קשת, מממנת את 'חברת החדשות' עם הזכיינית רשת, כך שמדובר בדרישה אירונית למדי. גולשים אשר ביקשו לצפות היום בסרטון, נתקלו בהודעה בה נכתב: "הסרטון מכיל תכנים של קשת, אשר חסמה את הצפייה בסרטון בעקבות הפרת זכויות יוצרים". תודה לארד אקיקוס על הטיפ.

קשת הורידה לערוץ הכנסת סרטון מיו טיוב
קשת הורידה לערוץ הכנסת סרטון מיו טיוב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים