לייק פרידה: עומרי חיון עזב את הארץ, חרף השמועות על כניסתו לאח הגדול VIP

עומרי חיון עזב את הארץ
עומרי חיון עזב את הארץ

כשבוע וחצי לפני תחילתה של עונת ה-VIP של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' בזכיינית ערוץ 22 קשת, בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון, עזב הבוקר את הארץ וטס עם בן זוגו אופיר למקסיקו סיטי לתקופה של חצי שנה.

שיחת וואטסאפ
שיחת וואטסאפ

בימים האחרונים, פירסם חיון בעמוד הפייסבוק שלו המונה כ-200 אלף אוהדים ובאינסטגרם, הצהרות אודות עזיבתו למקסיקו סיטי. על פי כרטיס הטיסה אשר פירסם (והסיר) באינסטגרם, חיון רכש זוג כרטיסים למקסיקו לתקופה של 213 ימים. גולשיו של חיון אשר מכירים כבר היטב את תעלולי היח"צ של הבלוגר הצעיר, הטילו ספק רב בכוונותיו לעזוב את ישראל, ושמועה אודות כניסתו לאח הגדול VIP החלה לתפוס רגליים.

עבור זכיינית ערוץ 22 קשת וחברת אנדמול ישראל, כניסתו של חיון לאח הגדול היא בהחלט אפשרות ריאלית, ובעבר נעשו ניסיונות מצד קשת לגייס את חיון לתוכנית הריאליטי וזאת על אף יחסים רעועים בין חברת התקשורת לבלוגר, כך עולה ממידע שהגיע למזבלה.

בין התיאוריות שעלו ברשת, גם כניסתו של חיון לאח הגדול במקסיקו (Big Brother México) וזאת במסגרת שיתוף הפעולה העולמי בין חברות ההפקה המקומיות של האח הגדול. "בטח עוד אחד מתרגלי ההטעיה שלך" כך כתב אחד הגולשים בפייסבוק. אלא שלצער הגולשים או לשמחתם, עומרי חיון לא יכנס ל'אח הגדול VIP' ולא מדובר בתרגיל יח"צני של הבלוגר, אשר פינה אמש את דירתו והבוקר (28.4), עלה לטיסה למקסיקו סיטי, שם ישהה בחצי השנה הקרובה.

מקסיקו סיטי
מקסיקו סיטי

בסטטוס שפירסם לפני מספר ימים, כתב חיון: "ביום שני אני עוזב את הארץ. אני לא יודע לכמה זמן. לפי כרטיסי הטיסה שלי יש לי 293 ימים רחוקים מישראל. אחרי כמעט עשור של עבודה אני רוצה קצת לחיות אחרת. אולי אני לא באמת עוזב כי את העבודה שלי אני יכול לעשות מכל מקום בעולם (וכך אעשה מחופי מקסיקו לצד הגבר של חיי) אבל אז הצצתי בתמונות שלי עם חבריי ופאתום זה קצת קשה… תודה למי שהיה חלק אני תכף אשוב…"

במקביל לעזיבתו, מודיע חיון כי אחיו, מתן חיון, יצטרף לפורטל כעורך הראשי. מינויו של מתן כבר נמסר לתקשורת באפריל 2014, אולם רק עכשיו שיתוף הפעולה בין האחים חיון הבשיל. מתן חיון, בוגר מצטיין לתקשורת וניהול במסלול האקדמי של המכללה למנהל, סיים לאחרונה את עבודתו במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, וזאת במסגרת תוכנית Leaders של עיתון כלכליסט והמכללה למנהל.

חיון ג'וניור, ינהל את הפורטל של אחיו לצידה של שיר פלדמן, אושיית רשת צעירה, מבעלי מגזין 'Stickr' אשר בשירותה הצבאי תיפקדה כמש"קית הפייסבוק הראשונה של מחלקת הניו מדיה של דובר צה"ל. פלדמן הצטרפה למיכל גרוסברג, עיתונאית "וואלה" וערוץ 10 שכותבת באתר כבר חמישה חודשים.

עומרי חיון ומתן חיון
עומרי חיון ומתן חיון

מתן חיון באדלר-חומסקי. פרויקט לידרס של כלכליסט. צלם: טל אזולאי / עריכה: שיר קנובלר

גילוי נאות: עומרי חיון חבר.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. שיר פלדמן, אין לי בעיה עם אנשים שיוצאים מהצבא על אי התאמה- יש לי בעיה עם אנשים שמזכירים בכל פינה ששירתו בצבא כשזה שקר. avios

  2. "חרף השמועות" פחחחחחחחחחחחח…………
    שמועות שהוא בעצמו הפיץ?

    תזכירו לנו מי זה הליצן הזה שבאמת, אבל באמת לא מעניין אף אחד.

    אייטם בחצי שקל שמביך את מה שMIZBALA היה פעם והיום דומה יותר ל'מזבלה'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים