באים ליח"צנים: ברק כהן ופעילי 'באים לבנקאים' קפצו לבקר את יח"צן העל זמיר דחב"ש

ברק כהן, זמיר דחב"ש - באים לבנקאים
ברק כהן, זמיר דחב"ש – באים לבנקאים

זמיר דחב"ש, איש יחסי הציבור ובעליו של משרד היח"צ 'שלום תל אביב' אותו הוא מנהל לצידה של רינת פרידמן, נשכר בתחילת חודש מאי השנה על ידי איגוד הבנקים במטרה לטרפד את הרפורמות על הבנקים והפעילות החברתית-מחאתית העולה. מינוי של דחב"ש, אשר בין תפקידיו משמש גם כאיש יחסי הציבור של בנק הפועלים ושל מנכ"ל הבנק, ציון קינן, הצליח להרים גבות בקרב פעילים חברתיים רבים,

זמיר דחב"ש
זמיר דחב"ש

כאשר במהלך סוף השבוע האחרון, זכה דחב"ש לביקור בית אישי במיוחד מצד עורך הדין ברק כהן, יוזם פרויקט 'באים לבנקאים', אשר לאחרונה סיים גיוס כספים מוצלח מהציבור להמשך מאבקיו בבנקים, בראשם בנק לאומי והמנכל"ית רקפת רוסק עמינח. למזבלה נודע כי בעקבות פעילותם של 'באים לבנקאים' מחוץ לביתו, הגיש דחב"ש תלונה במשטרה ואף הוציא צו הרחקה לכהן לתקופה של 15 יום.

מתוך הפעילות של "באים לבנקאים": "איגוד הבנקים שכר את שירותיו של היחצ"ן זמיר דחב"ש כדי להשחיר ולקעקע את פעילות באים לבנקאים. כמו כן, נשכר להכשיר ולתת לגיטימציה ציבורית לגזל של הבנקאים, ובמיוחד למנכ"ל בנק הפועלים הגנבים – ציון קינן הגנב. אז לפני שהוא בא אלינו, באנו אנחנו אליו, הביתה. הפעולה מוקדשת לעו"ד יהונתן קלינגר כאות תודה על תמיכתו בפעילות באים לבנקאים".

עידכון 18:30: פייסבוק הסירה מעמוד 'באים לבנקאים' את הסרטון. בשלב זה הסיבה להסרת הסרטון אינה ברורה, שכן הרשת החברתית לכאורה דווקא מעודדת מחאות חברתיות וצרכניות. ראוי לציין כי משרד יחסי הציבור שלום תל אביב אשר בבעלותו של דחב"ש מטפל בתיק היח"צ של נציגות פייסבוק בישראל. בטרם הסרתו הסרטון זכה לכ-35,000 צפיות.

הסרטון הוסר מפייסבוק
הסרטון הוסר מפייסבוק

מכתב תביעה על סך 200,000 ש"ח שקיבלה המזבלה מעורכי דינו של זמיר דחב"ש בעקבות סיקור פעילות 'באים לבנקאים' בבלוג.

תביעתו של זמיר דחב"ש
תביעתו של זמיר דחב"ש

קרדיטים
באים לבנקאים: ברק כהן, יגאל רמב"ם צילום: ערן ורד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. כל הכבוד! פשוט עבודת קודש!!!
    וכל הכבוד לך דורי שאתה עומד בזה! חבורה של אפסים עם איומי תביעות ה Slap שלהם.
    אל תפחד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים