ניצחון יקר: ברק כהן ו'באים לבנקאים' ישלמו הוצאות משפט ליח"צן זמיר דחב"ש

ברק כהן ופסק הדין
ברק כהן ופסק הדין

ביום חמישי האחרון, התייצבו פעילי 'באים לבנקאים', מיזם קהילתי כנגד הבנקים פרי יוזמה של עורך הדין ברק כהן, בפני השופטת טל לוי-מיכאלי בבית המשפט השלום בתל אביב, במסגרת בקשתו של איש יחסי הציבור ומבעלי משרד היח"צ זמיר דחב"ש, להוצאת צו הרחקה לכהן. כזכור, בקשתו של דחב"ש מגיעה לאחר שלפני כשבוע וחצי, פקדו הפעילים את ביתו בתל אביב במחאה על מינויו לאיש יחסי הציבור של איגוד הבנקים הישראלי, מינוי אשר להגדרתם נועד לטרפד את פעילות 'באים לבנקאים' ואת הרפורמות והמחאות השונות כלפי הבנקים. סרטון הפעילות, הוסר במפתיע מעמוד הפייסבוק של 'באים לבנקאים', כאשר על פי טענות שונות ברשת, ההסרה היא בעקבות כך שמשרד יחסי הציבור של דחב"ש, מטפל גם בתיק היח"צ של חברת פייסבוק ישראל.

בהתבסס על פסק דין מ-2010, פסקה לוי-מיכאלי, כי פעולתו של כהן אינה במסגרת חופש הביטוי ואינה מהווה הגנה בפני הטרדה מאיימת וכי "הבאת מחאה עד לפתח ביתו של אחר אינה אפשרית לפי חוק, גם בשם חופש הביטוי או ההפגנה". לוי-מיכאלי אישרה את בקשת צו ההרחקה ופסקה כי על כהן נאסר להתקרב לביתו של דחב"ש ברדיוס שלא יפחת מ-200 מטר (בשונה מקילומטר שביקשו עורכי דינו) וכן יישא כהן בהוצאות שכר טרחה בסך של 4,000 ש"ח.

עבור פעילי 'באים לבנקאים' אשר סוגרים שבועיים עמוסים במיוחד עם פעילויות ממוקדות כלפי אנשי הבנקים, אשר שיאם הגיע השבוע עם שכירת מאבטחים עבור מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, בהחלט מדובר בניצחון מוחץ וזאת על אף ההפסד הכספי הצורם – אשר כאמור מגיע ימים ספורים לאחר גיוס כספים מוצלח מהציבור.

קליק להורדת פסק הדין המלא.

זמיר דחב"ש נגד ברק כהן
זמיר דחב"ש נגד ברק כהן

מכתב תביעה על סך 200,000 ש"ח שקיבלה המזבלה מעורכי דינו של זמיר דחב"ש בעקבות סיקור פעילות 'באים לבנקאים' בבלוג.

תביעתו של זמיר דחב"ש
תביעתו של זמיר דחב"ש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים