רוצים לתבוע את פייסבוק ישראל? עורכת הדין יעל תותחני עם כמה אינסייטים בנושא

עדי סופר תאני / אילוסטרציה: סטטוסים מצייצים
עדי סופר תאני / אילוסטרציה: סטטוסים מצייצים

ימים לא שקטים במיוחד עוברים על מסדרונות נציגות פייסבוק ישראל במגדל בשדרות רוטשילד בתל אביב. עורך הדין גיא אופיר, אשר הטריל את המנכ"לית עדי סופר תאני והצליח לגרום לחברת פייסבוק ישראל לשקשק מעט ולהגיע לבית משפט להוציא נגדו צו מניעה בטרם יפרסם את מספר הטלפון וכתובת האימייל של סופר-תאני, העלה לדיון ציבורי את סוגיית "איך יוצרים קשר עם פייסבוק ישראל?" ומדוע הרשת החברתית עושה הכול בכדי להימנע ממתן מענה לצרכי גולשים ואף גם למפרסמים.

יעל תותחני, עורכת הדין הראשונה שתבעה את חברת פייסבוק בישראל, מספקת כמה אינסטיים בנושא תביעה כנגד פייסבוק. את הסטטוס פירסמה תותחני בעמוד הפייסבוק שלה.

יעל תותחני - משרד עורכי דין‎
יעל תותחני – משרד עורכי דין‎

"גם אתם רוצים לתבוע את פייסבוק?! בימים האחרונים התפרסם, שישנו עורך דין שהחליט לצאת לקרב נגד פייסבוק. אנחנו שמחים לשמוע על עוד חיילים שמצטרפים לקרב, אבל הקרב הזה כבר התחיל מזמן ועורכת הדין יעל תותחני השיגה כבר כמה ניצחונות על פייסבוק. אז קודם כל בואו נבהיר – אף אחד לא צריך לרדוף אחרי מנכ"לית פייסבוק ישראל. זאת לא תהיה הפעם הראשונה (אם זה אכן יקרה) שפייסבוק תגיב לתביעה ישראלית בבית משפט ישראלי – הפעם הראשונה הייתה כנראה אצלנו.

בתביעה שהוגשה על ידי עמרי וייל באמצעות עורכת הדין יעל תותחני נגד פייסבוק העולמית, לבית המשפט המחוזי בירושלים – נתקבלו החלטות תקדימיות בעלות השפעה בינלאומית שקובעות, בין היתר, את הדברים הבאים: ניתן לתבוע את פייסבוק ישראל בישראל! וניתן לתבוע את פייסבוק העולמית גם בישראל! אז מה אנחנו למדים? שלפעמים, בשביל לנצח במלחמה, צריך להלחם בשקט".

כזכור כבר באפריל 2014 פירסמה המזבלה כי כנגד פייסבוק ישראל והמנכ"לית סופר-תאני מתגבשים מספר הליכים משפטיים, חלקם של מפרסמים קטנים, לאור דרישת "הפרוטקשן" של פייסבוק, אשר נציגיה פנו למאות מפרסמים קטנים ובינוניים והציעו להם לשלם כסף בתמורה להחזרת החשיפה האורגנית.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים