תנו ל-fizz להעיף אתכם: מקאן תל אביב ופרסום אלנבי משיקים את ג'אמפ פיז של טמפו

ג'אמפ Fizz עם אלכסה דול ונטלי לוי
ג'אמפ Fizz עם אלכסה דול ונטלי לוי

חברת טמפו משקאות ומשרדי הפרסום מקאן תל אביב ואלנבי, משיקים את ג'אמפ fizz, שחקן חדש בתחום המשקאות המוגזים. הקמפיין מוערך בכ-3.5 מיליון ש"ח ומושק תחת המסר "תנו ל-fizz להעיף אתכם".

ג'אמפ, מותג המשקאות הקלים יוצא בימים אלו במשקה חדש בשם ג'אמפ fizz (פיז), משקה מוגז בטעמי פירות המכיל 10% פרי. המשקה המוגז החדש יושק בבקבוק משפחתי בעיצוב חדשני בנפח של ליטר וחצי עם מראה רענן וצעיר אשר מדגיש את הכיף, ההנאה והפירות. הלוגו גם הוא עוצב מחדש וכעת משדר רוח רעננות וחופש שתואמות את הרוח הצעירה של המותג. ג'אמפ fizz מושק בשלושה טעמים מרעננים ומוגזים במיוחד לקיץ הישראלי: תפוחים, ענבים ואשכולית אדומה.

ממשרד יחסי הציבור וולף תקשורת נמסר "הקמפיין צולם בטכנולוגיית 'GO PRO 360', הטכנולוגיה מאופיינת בצילום אשר מתבצע דרך שש מצלמות גו פרו המונחות על גבי חצובה ייחודית ומצלמות את הסיטואציה מכל הזוויות. באמצעות הטכנולוגיה החדשה ושיטת הצילום ניתן היה להעביר את חווית המשקה ואת הבועות התוססות כחלק מתהליך הצילום בגו פרו אין אפשרות לבמאי להצטרף לצוות השחקנים או לראות בזמן אמת את הנעשה על הסט כמו בפרסומת רגילה ולכן צוות השחקנים יוצא לסצנה לבד ומתחיל לפעול. לצורך הצילומים הגיע לארץ מברלין הבמאי והצלם ג'ונס גינטר, חלוץ הטכנולוגיה בעולם. ג'ונס תדרך את השחקנים וביים אותם יחד עם מנהל הקריאייטיב של טמפו נאור יצחק. בגלל פריסת המצלמות הייחודית, לא ניתן היה להיות עם השחקנים בצילום עצמו והם ביצעו את צילומי הסצינות, בעוד למנהל הקריאייטיב לא הייתה שום אפשרות לצפות בביצועי השחקנים אלא רק כאשר הגיע לחדרי העריכה".

במקביל למהלך של מקאן ת"א, בית הקונספטים אלנבי משיק את פרסומת ההשקה של ג'אמפ פיז, בכיכובן של אלכסה דול ונטלי לוי.

הסרטון של אלנבי: ג'אמפ Fizz עם אלכסה דול ונטלי לוי

מתוך הקמפיין, צילום: גבע טלמור

ג'אמפ פיז
ג'אמפ פיז
ג'אמפ פיז
ג'אמפ פיז
ג'אמפ פיז
ג'אמפ פיז

קרדיטים
צלם: דני שניאור עורך: מאור קשת (תאריקה זוהר ייצוג אמנים) ניהול לקוח: דניאלה קלינגר, רותם מזרחי פלנינג: רביד טיבר, אלון ליבוביץ קריאייטיב: נאור יצחק, אדי גרצמן הפקה: נווה זרח, אדווה נבון במאי: ג'ונאס גינטר עוזר צלם: דניאל שמידיט במאי שני: אינדי חאיט חברת הפקה: ראבל // טמפו: סיוון נוי, מנהלת משקאות קלים קונספט והפקה: אלנבי הפקה בפועל: ביצת עין הפקות בכיכוב: אלכסה דול, נטלי לוי ודיג'יי ג'ניה הפקה מוזיקלית: ירין לידור הקלטת זמרות: חגי מזרחי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. פרסומת נוראית, חסרת כל פואנטה, לא הבנתי מה היא מנסה להעביר.

    אגב מהמשקה מומלץ להתרחק, זה עוד מותג של ג'אמפ הידוע גם בשמו הקודם "סופר דרינק" הרעיל.

  2. אין לי מילים להסביר כמה הסרט הזה מחורבן. פשוט קקי. אני מתחנן שלא תופיע אחרי תגובה שתבקש ממני לפרט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים