מעדיפים אתכם טריים: מודעת דרושים של יהושע\TBWA מעוררת גל תגובות נזעמות בפייסבוק

מודעת דרושים של יהושע\TBWA
מודעת דרושים של יהושעTBWA

אחרי שספגו נאצה צרכנית על ליהוקה של שולה זקן לקמפיין אורבן של ביתילי, מודעת דרושים של משרד הפרסום יהושע\TBWA בה נכתב: "אנחנו מעדיפים אתכם טריים" לצד תמונה של בננה רקובה, מצליחה לעורר זעם ברשת, עם פוסט ויראלי של גיא אורדיבר שזוכה לכ-1200 לייקים ועשרות שיתופים בתוך שעות ספורות.

גיא אורדיבר
גיא אורדיבר

בסטטוס שפירסם אורדיבר נכתב: "אולי אני קצת יורה לעצמי ברגל פה כי אני גם עובד בתחום, אבל מודעת הדרושים הזאת לא נעימה לי. היא מסמלת בעיניי הרבה ממה שאני סולד ממנו בשוק העבודה. נכון אני צעיר, העתיד עוד לפניי, אך עם זאת יש לי אבא. אבא שפוטר מעבודתו לפני כמה שנים ונאלץ לחפש עבודה במשך שנים ולא מצא. בסופו של דבר הוא היה צריך להגר למדינה אחרת על מנת למצוא עבודה כדי שיוכל לפרנס אותנו, וכל זאת לא מכיוון שאין לו ניסיון ולא מכיוון שהוא לא מוכשר. ההפך הוא הנכון. הוא ניהל מפעלים בכישרון רב במשך הרבה שנים.

אך החברה שלנו היום מתייחסת לאנשים מעל גיל 40 (ושלא נדבר על אנשים מעל גיל 50) כמצורעים. כסוס מת. במקום להשתמש בידע והניסיון הרב שצברו במשך השנים הם מעדיפים לדלג עליהם ולהעסיק ילדים, אפילו כאלה בלי ניסיון. אתם יודעים מה? תעשו את זה, תעסיקו ילדים חסרי ניסיון במקום אנשים מבוגרים שיש להם אשכרה מה לתרום לכם מניסיונם, אבל אל תתגאו בזה. אל תדחפו לי לפרצוף את השיטה הקלוקלת שלכם. כואב לי לראות מודעה כזאת שמתייחסת אל אנשים מבוגרים כאל בננה רקובה. הדבר היחיד שרקוב פה הוא היחס שלכם – החברות המעסיקות כלפי אנשים שכל חטאם הוא גילם" [קליק למקור].

מודעת דרושים של יהושע\TBWA
מודעת דרושים של יהושע\TBWA

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים