המילואימניקים כועסים על באומן בר ריבנאי וביטוח ישיר: "שימוש ציני בחיילי מילואים"

העמותה למען משרתי המילואים
העמותה למען משרתי המילואים

חברת 'ביטוח ישיר' מקבוצת IDI ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהשיקו בתחילת השבוע סרטון פרסומת חדש בקמפיין היונים, זוכים לפידבקים שליליים מצד 'העמותה למען משרתי המילואים' שטוענת כי השימוש בחיילי מילואים בפרסומת היא בגדר שימוש ציני לאור העובדה שפוליסות הביטוח של החברה אינן מכסות חיילים ושוטרים.

על פי בדיקה באתר של 'ביטוח ישיר' עולה כי החברה אכן פוטרת עצמה מתשלום פיצוי במגוון פוליסות הביטוח שהיא מציעה כאשר מדובר בתאונות שנגרמו בזמן שירות צבאי או משטרתי, לרבות אובדן כושר עבודה, מקרה מוות, נכות ועוד. בעמותה אף פנו לחברת איי.די.איי בעלת מותג 'ביטוח ישיר' בכדי לברר אילו סוגי ביטוחים מוחרגים בזמן שירות המילואים.

המציגים אינם חיילים: הפרסומת של באומן

"בפרסומת של ביטוח ישיר מוצגת לכאורה סיטואציה של שירות מילואים. על רקע חיילי המילואים התקועים, במה שמסתמן כמשל לבירוקרטיה ארכאית, מסורבלת וחסרת הגיון, מוצגת ביטוח ישיר כמי שדואגת לאזרח באופן יעיל והוגן. חיילי המילואים, כך מבין הפרסומאי והצופה, נוגעים ללב ומייצגים את ה"ישראלי הפשוט".

"אלא שכפי שאומרת בפירוש הדמות הראשית בפרסומת "יש פה מחדל ביטוחי חמור". מחדל זה הוא העובדה שחברת ביטוח ישיר מחריגה מפוליסות הביטוח שלה משרתי מילואים רבים. לקוחותיה של ביטוח ישיר, מאבדים בפועל את הכיסוי הביטוחי עליו הם משלמים במיטב כספם, ברגע שיוצאים הם לשירות המילואים". כך נטען בעמוד העמותה.

תגובת נציג IDI: "בכל הנוגע לביטוח חיים יש לקחת בחשבון שאכן נושא זה מוחרג בפוליסה מאחר וכל נזק, פציעה או חלילה מוות בעקבות פעילות מבצעית או פעולת איבה, הגוף הממונה על הפיצויים הינו ביטוח לאומי ומשרד הביטחון. כמו כן נזק לרכוש כמו רכב או דירה אשר ניזוקו כתוצאה מפיגוע, מלחמה או פעולה צבאית הינם נזקים המכוסים במסגרת קרן הפיצויים של מס רכוש ועל כן הם מוחרגים בפוליסה".

המציגים אינם חיילים
המציגים אינם חיילים

בעמותה טוענים כי תשובת 'ביטוח ישיר' אינה מדוייקת: "חוק תשלום קיצבאות לחיילי מילואים ובני משפחותיהם נחקק בשל הכשל בשוק הביטוח, שאפשר החרגה של שירות המילואים, הן ביחס לתשלום קיבצה / גימלה במקרה של נכות ואובדן כושר עבודה והן ביחס לתשלום ביטוח חיים, לפחות באופן חלקי. החוק קובע תשלום משלים לתשלומים שחברות הביטוח אמורות לשלם, ולא קובע כהנחת יסוד שהמדינה היא זאת שנדרשת לעשות את הצעד הביטוחי. החוק קובע שהמדינה משלימה לרף מינימלי שנקבע, במקרה שחייל המילואים אינו מקבל תגמולים מהביטוח".

מתוך אתר ביטוח ישיר
מתוך אתר ביטוח ישיר

מהעמותה נמסר: "השימוש של ביטוח הישיר בחיילי המילואים, בזמן שהם מחריגים את שירות המילואים הוא ציני ואינו ראוי. נכון, רוב חברות הביטוח מחריגות את המשרתים במילואים אבל אף אחת לא יצאה עם קמפיין ציני שכזה. אנו קוראים לחברת הביטוח ישיר להפסיק, באופן מידי, את שידור הפרסומת האמורה תוך הבהרה לצופים כי שידור הפרסומת הופסק בשל היעדר ביטוח לחיילים המילואים, וזאת עד לביטול מוחלט של ההחרגות לחיילי המילואים. טוב תעשה חברת ביטוח ישיר, אם תהיה חלוצה לביטול ההחרגות לחיילים המילואים, ואנו נשמח להיות הראשונים לפרסם זאת בכל דרך העומדת לרשותנו".

העמותה למען משרתי המילואים
העמותה למען משרתי המילואים

קרדיטים
קרדיטים פרסומת ביטוח ישיר: מנכ"ל: יוסי לובטון סמנכ"ל קריאייטיב: עידן רגב מנהל קריאייטיב: מתן ידידיה ארט: דפי אשכנזי קופי: שירי חנוך, רן אבן סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי מנהלת הפקה: אודליה נחמיאס פרייפלד סמנכ"ליות לקוחות: מאיה סולומון, עידית צוקרמן סופרוייזר: עומר כרמלי תקציבאית: אלינה יאבסנקו סמנכ"ל פלנינג: שי ניסנבוים טראפיק: רונית דואניס חברת הפקה: אוג במאי: רני כרמלי בית פוסט: סנואובול, סאונדהאוס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים