מזבלה.קום

'עיר הקודש' – סטודנטיות ב'בצלאל' יצרו תשדיר אנימטיבי נוקב נגד הדרת נשים בירושלים

הדרת נשים בירושלים
הדרת נשים בירושלים

מור גלפרין וענבל בנצור, סטודנטיות ב'בצלאל' יצרו סרטון אנימציה נוקב על תופעת הדרת הנשים בירושלים. העבודה על הסרטון החלה במסגרת פרויקט שנה ב' בבצלאל והושלמה מסגרת עצמאית כעבור שנה. בשבוע שעבר אף הוקרן הסרטון בפסטיבל אסיף בסינמטק תל אביב.

עיר הקודש
עיר הקודש

הסרטון 'עיר הקודש', מציג חרדי שיוצא מביתו באישון לילה במטרה להצניע את שלטי החוצות בעיר ולהדיר את הנשים מהפרסומים השונים ברחבי ירושלים. הוא קופץ בין הגגות בקפיצות פארקור, מנסה לכאורה לשמור על קדושת העיר, אבל לעיר הקודש יש הפעם מסר משלה; "מחיקת דימויים של נשים היא אקט אלים, שמהווה סממן לתפיסת עולם מסוכנת. ירושלים לא הייתה אוהבת את זה", כך מספרות היוצרות למזבלה.

העבודה על הפרויקט כאמור הייתה מסע ארוך ומורכב בן למעלה משנה. העבודה כללה; אנימציה קלאסית, תלת מימד, רוטוסקופינג וטכניקה ניסיונית שפיתחו בנצור וגלפרין בשילוב לייב אקשן ואפקטים.

קרדיטים
בימוי ואנימציה: ענבל בנצור, מור גלפרין הפקה: מור גלפרין מוזיקה מקורית וסאונד: עמית מאי כהן, רז עזרא, דיאנה צ'ה, איטן דה בוטון משחק העיר: אנה סנגר רקעים ואפטר: מור גלפרין אנימציית חתול: דימיטרי ידרוב תלת מימד: איגנט רוכלין, בן רייכר צביעת אנימציה: ווסלי פו, גל אפודי, אלישבע קסל, הדר ארבייט, אנדרו גרנט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים