פרויקט בויצו: שתי מדינות לשני עמים

2countries

'שתי מדינות לשני עמים' סרטון של הסטודנים אסף עבדת ונטע עוז אשר נוצר במסגרת קורס עיצוב גרפי, שנה שנייה במרכז האקדמי ויצו חיפה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. שני הצדדים טועים לחלוטין. המציאות שמולנו באה לבטא תהליכים פנימיים שאנחנו עושים בצורה נכונה או לא… כל טיפול חיצוני יהיה במקרה הטוב כמו אקמול לבעיה שרק גדלה. הבעיה היא שעם ישראל לא רוצה להתחבר לבורא. ולא, גם הדתיים לא רוצים להתחבר לבורא. הרי, מה הם מבקשים? "אלוקים יקר, תהרוג את אחמיג'ד ותעשה שיהיה לי הרבה כסף". זה לא התפילה שלה הקב"ה חפץ. הוא רוצה שנבקש את החיבור האמיתי ביננו, חיבור רוחני, והחיבור הזה הוא גילוי השכינה. כל העולם הזה הוא מראה, כמו שכבר כתבתי, ואנחנו צריכים להבין איך המראה הזו עובדת, מה משתקף מתוכנו אחוצה, ואיך אנחנו מתקנים זאת.

    רק לימוד בעל הסולם בצורה פנימית ואמיתית עם רצון אמיתי לשינוי ומוכנות לתיקון יסודי של כל הגישה שלנו, יאפשר גם תיקון חיצוני, וחבר'ה, הזמן אוזל, איראן בחוץ ושאר הגויים מכינים לנו הפתעות מאוד לא נעימות בזמן שאנחנו ישנים.

    כשהגישה שלנו תשתנה, כך גם הפעולות שלנו יתוקנו ואחריהן גם המציאות, וכל זה אפילו בשנייה אחת (אחרי זה עניין של סובב ומסובב ולא זמן פיזי במקרה הזה).

  2. אני לא מבין בעיצוב גרפי ברמה כזו כדי לתת ציון.
    אבל המלל – כמה שטויות אפשר לדבר בכל כך קצת זמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים