קמפיין 'התחדשות עירונית' של דוברות עיריית כפר סבא זכה בפרס 'האריה השואג'

התחדשות עירונית
התחדשות עירונית

דוברת עיריית כפר סבא זכתה בתחרות 'האריה השואג', תחרות המצוינות של איגוד יועצי התקשורת, יחסי הציבור והדוברות בישראל אשר נערכה השבוע בטקס יוקרתי בקאמרי. הזכייה, במקום הראשון בקטגוריית ממשל, שלטון מקומי ותאגידים, על קמפיין התחדשות עירונית.

את הפסלון 'האריה השואג' קיבלה צאלה וקסמן גונן דוברת העירייה וצוותה, בנוכחות ראש העיר יהודה בן חמו ומנכ"לית העירייה אושרת גני גונן. הפרס ניתן לאחר שמהלך השנה האחרונה קידמה דוברות העירייה, קמפיין מקומי וארצי מקיף בנושא התחדשות עירונית כמנוף למיתוגה החדש של העיר כפר סבא, כעיר אטרקטיבית ותוססת המהווה מקור משיכה לתושבים חדשים וגאווה לתושבים ותיקים.

דוברות עיריית כפר סבא
דוברות עיריית כפר סבא

כחלק מהקמפיין, דוברות עיריית כפר סבא הפיצה סרטון של בניין שפוצץ בעיר כחלק מהתחדשות עירונית. הסרטון הפך לויראלי וזכה לעשרות אלפי צפיות בדף הפייסבוק של עיריית כפר סבא.

ראש העיר, יהודה בן חמו: "קמפיין ההתחדשות העירונית של העיר כפר סבא הוא פועל יוצא של תהליכים רוחביים שעוברת העיר בשנים האחרונות, ביניהם פיתוח מואץ, הגירה חיובית ותהליכים חברתיים וקהילתיים של העיר. הקמפיין היה מופת של יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, זכה להדים רבים וקצר שבחים".

"אני רוצה להודות באופן אישי לצאלה וקסמן גונן, דוברת העירייה, ולצוותה: ענת בלזברג, סגנית הדוברת היוצאת, טלי רונה, מנהלת תקשורת שיווקית ודותן חנסנסון מנהל הניו מדיה על עבודתם המסורה והעברת מידע בשקיפות ובאחריות לציבור. צוות מוצלח שמביא לידי ביטוי הלכה למעשה את ההסברה, העשייה ואת הרעיונות. שיודע להשקיע את מירב זמנו והתוצאות לא מאחרות לבוא. השתתפתי בטקס האריה השואג והוא היה מכובד ויוקרתי."

צאלה וקסמן גונן, דוברת העירייה: "אני רואה בקמפיין זה זכות גדולה, להביא לידי ביטוי ולהעלות לסדר היום הציבורי את העשייה הבלתי מתפשרת של העירייה ושל העומד בראשה. הקמפיין ליווה עשייה של עיר שהיא בתנופת פיתוח. אני מזמינה את התושבים להחשף למידע במוצרים שפיתחנו במיוחד עבורם כגון האפליקציה העירונית, חוברת זמן איכות, אתר העירייה ובדף הפייסבוק"

האסטרטגיה הכוללת היתה מיתוג העיר בצורה רב מערכתית כשכל פרויקט הינו חלק נוסף שמרכיב את הפאזל העירוני הכולל. העלאה למודעות הציבור בכל אמצעי המדיה השונים, ברמה הארצית והמקומית, התחדשות של מרקמים עירוניים רחבי ידיים כגון פריחתו של מרכז העיר הוותיק; השוק העירוני, היכל התרבות, פיתוח אזורי תעשייה, שימור וחידוש מבנים היסטוריים, פרויקטים של התחדשות שכונות כגון פרוייקט רוזנבלום, שכונת תקומה, גבעת אשכול, פינוי בינוי, תמ"א ועוד ועד חשיפה ייחודית ממוקדת של פרויקטים ספציפיים כגון פיצוץ הבניין בתל חי, בניית בתי ספר ירוקים, יצירת מוצרים משלימים שחשפו זוויות רחבות ואספקטים שונים על נושאים כגון בנייה ירוקה ותקנים ירוקים.

תהליכי ההתחדשות עירונית, לרוב הינם תהליכים מורכבים ומאתגרים, המחייבים חשיבה חוצת ארגון העוסקת בשלל סוגיות הנוגעות למרחב העירוני והכללי. תהליך ההתחדשות העירונית מהווה מנוף לצמיחה ולשיפור איכות החיים של תושביה הוותיקים, ומנגד מאפשרת להזרים דם חדש וצעיר לשכונות השונות.

בהתאם לכך בחרה דוברות עיריית כפר סבא לפעול בשני נתיבי פעולה עיקריים כשקהלי המטרה של הקמפיין מפולחים מראש לשני סוגים- הראשון הינו קהל מטרה מקומי – תושבי כפר סבא הוותיקים שעבורם ההתחדשות העירונית תהווה קפיצת מדרגה מבחינה חברתית וכלכלית. חיזוק תחושת השייכות, הגאווה המקומית ובמקביל תרתום את התושבים ותהפוך אותם לשגרירים וסוכני שינוי מקומיים שיקדמו את ההסברה החיובית ברמה המקומית. קהל היעד השני היה תושבי חוץ- זוגות צעירים ומשפחות צעירות שנמצאים בשלב המכריע שלך קבלת ההחלטה היכן ירכשו דירה והיכן יכו שורשים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים