תחרות דג הזהב ה-22 של רשת שוקן יוצאת לדרך

דג הזהב 2016
דג הזהב 2016

תחרות הקריאייטיב 'דג הזהב' של רשת שוקן, המתקיימת זו השנה ה-22 יוצאת לדרך. התחרות מתקיימת בשיתוף פעולה עם פסטיבל הפרסום הבינלאומי Cannes Lions אשר נציגתו הישראלית היא רשת שוקן, במטרה לעודד מצוינות בתחום פרסום הפרינט בישראל. יו"ר מערך השיפוט השנה יהיה יורם לוי, מבעלי משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.

עבודות הפרינט הזוכות בשלושת המקומות הראשונים בתחרות 'דג הזהב' יוגשו לפסטיבל קאן ויזכו את צוותי הקריאייטיב, הלקוח והתקציבאות שאמונים עליהן בחבילת אירוח לפסטיבל קאן שמתקיים מדי שנה בחודשי הקיץ בצרפת. דג הזהב מושק בשיתוף פעולה עם הבצפר (בית הספר של חברות הפרסום), איגוד חברות הפרסום בישראל בניהולו של יגאל בראון ופסטיבל הפרסום קאן ליונס.

הגיליון המיוחד של דג הזהב 2016 יצא לאור ב-31.12.15. החידוש השנה מעבר למגזין הפרינט עצמו הוא מדור אינטראקטיבי ייעודי שיוקם באתר הארץ. במדור יוצגו כל המודעות שישתתפו בתחרות לרבות תכני הגיליון המודפס. המודעה שתזכה למספר השיתופים הגבוה ביותר במתחם התוכן של 'הארץ' תבחר בתור 'בחירת הקהל' ותקודם בקבוצת אתרי רשת שוקן; הארץ ודה מרקר ותזכה את יוצריה בנופשון סופ"ש בארץ.

דג הזהב 2016
דג הזהב 2016

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. COPYWY – כן למשרדי פרסום בלבד

    לותיקים שביננו – זו תחרות שנועדה לשמר את הפרסום בעיתוני הארץ, דה מרקר וכו', אין לה כמובן שום קשר לקידום המצויינות וכו', מה גם שעלויות פרסום המודעות בדג הזהב גבוהות אז אפשר להגיד שזו תחרות משתלמת עבור שני הצדדים, רשת שוקן עושה כסף, הפרסומאים מקבלים סיפוק ומתאפשר להם ליצור עבודות שלרוב אינן מאושרות בשגרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים