תחרות אפי 2017 יוצאת לדרך עם קטגוריה חדשה למהלכים אפקטיבים מבוססי ביג דאטה

אפי 2017
אפי 2017

תחרות הפרסום האפקטיבי 'אפי' לשנת 2017 (Effie Awards) שמתקיימת בישראל ע"י איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל) יוצאת לדרך עם פתיחת שלב הגשת העבודות.

כמדי שנה, תחרות ה-Effie מזמינה את משרדי הפרסום והמפרסמים, להגיש מהלכים המציגים פעילות שיווקית ופרסומית אפקטיבית ואת תוצאותיהם לאחת מ-18 הקטגוריות השונות, בתחומי המזון, משקאות, תקשורת, מדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה ועוד, לצד קטגוריית האפי פלטינום שבוחנת הישגים לאורך זמן עבור מהלכים מתמשכים בין 3 עד 5 שנים. במסגרת התחרות יוענק גם פרס מפעל חיים לדמות בולטות בעולם השיווק. במסגרת תחרות אפי 2016, העניק איגוד השיווק את פרס מפעל החיים לפרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד המרכז הבינתחומי הרצליה.

יונה פוגל
יונה פוגל

התחרות השנה מתאימה עצמה לעולם השיווק המתחדש עם הכנסת קטגוריה ייעודית למהלכים מבוססי ביג אדטה (Big Data). הקטגוריה מיועדת למהלכים אפקטיבים שמתבססים על שימוש בדאטה ובטכנולוגיה לצורך זיהוי ואפיון קהל היעד, תוך התאמת המדיה והמסר השיווקי לקהל זה.

תהליך הגשת העבודות יתסיים ב-20.4 ולאחריו יחל הליך שיפוט הכולל שני סבבים של קריאת החומרים וצפייה באלמנטים הקריאייטיבים של המהלך. במסגרת הסבב השני, יבחרו הזוכים בכל קטגוריה, לרבות הזוכים בפרס הגרנד אפי ובאפי פלטינום.

סגל השופטים מונה למעלה מ-60 שמות מתעשיית השיווק והפרסום. כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד המונה מנכ"לים בכירים במשק בלבד, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה-Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל. הזוכים יוכרזו באירוע חגיגי אשר ייערך בתחילת חודש יולי.

ממנהלי התחרות נמסר: "אנו שמחים לשוב ולפתוח, זו השנה ה- 16, את תחרות ה- Effie awards שהיא תחרות השיווק האפקטיבי החשובה ביותר בעולם, כמו גם בישראל. גם השנה נעניק את פרסי ה- Effie למצטייני השיווק והפרסום המאתגרים כל שנה מחדש את גבולות העשייה השיווקית ומהווים לכולנו מקור להשראה ולימוד."

איגוד השיווק הישראלי מאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים (כ-200 חברות). האיגוד הוא הבית המקצועי של כל העוסקים בשיווק בארגון: המנכ"לים, סמנכ"לי השיווק, אנשי התקשורת השיווקית, מנהלי המותגים, מנהלי הפרסום וכל אנשי אגף השיווק בחברה, הרואים באיגוד השיווק את הכתובת הראשונה והמיידית בעבודתם היומיומית בכל תחומי השיווק.

האיגוד הוקם בתחילה תחת השם "איגוד המפרסמים בישראל" בשנת 1961 בידי 15 חברות אשר בקשו להקים גוף שידאג לצרכים המקצועיים של החברות המפרסמות במשק, ישמיע את קולן, ויסייע לחבריו לשווק ולפרסם ביעילות ובהגינות. החברות אשר יסדו את האיגוד הן: אל על, אסם, בנק הפועלים, בנק לאומי, דובק, דלק, יצהר, סיבים כימיים, עלית, עסיס, צים, רבלון, שמן, תלמה ותנובה.

את מערך התקשורת של איגוד השיווק הישראלי מוביל משרד היח"צ 'יפה אפרתי תקשורת'.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים