RT vs WP vs FB – מי ינצח? #com2010

מזבלה

רוצים כרטיס לועידת com.vention 2010 של דה מרקר? זה הפוסט בשבילכם ויש לנו 25 כאלו לחלק לכם. זו השנה של ביל נגד סטיב, גוגי נגד צוקי והסושייאל מדיה שנוגסת בבלוגים. אז בואו נעשה ניסוי, מהי פלטפורמת השיחה המובילה, הנוחה והזמינה ביותר, יש לנו בתחרות 3 כאלו. הראשונה: טוויטר, השנייה: קבוצת פייסבוק והשלישית הבלוג.

אז אם אתם בטוויטר עיקבו אחרינו ועשו RT לפוסט הזה (הציוץ נמצא כאן), אם אתם בפייסבוק הצטרפו לקבוצה ועשו לייק או הגיבו לסטטוס הזה (הסטטוס נמצא כאן), ואם אם מעדיפים לכתוב תגובה, פשוט תגיבו לפוסט ואל תשכחו אימייל אמיתי. הפלטפורמה שתוביל להכי הרבה אינטראקציות תזכה את המשתתפים בה ב-20 כרטיסים וחמישה כרטיסים נוספים יחולקו בין המשתתפים בפלטפורמות הנוספות. התחרות תיסגר ביום ראשון ונודיע לזוכים בהודעות פרטיות ובמיילים. ועידת האינטרנט של דה מרקר תערך ב-2.5, יום ראשון במתחם בתי הקולנוע החדש סינמה סיטי בראשון לציון וכרטיס כניסה לועידה עולה כ-450 ש"ח, קליק למור אינפו באתר.

TheMarker com.vention 2010
TheMarker com.vention 2010

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

25 תגובות לפוסט

25 תגובות

  1. אני בתור בלוגר לשעבר, פשרתי מבלוגים כי אין לי כוח לזה ובמיוחד בגלל שאין לי מה לכתוב בו ולבסוף הם נסגרו…

  2. חארטה של ועידה!
    באים בשביל: לראות את הביצה\הקולגות\החברות שפעם עבדנו בהם\לא להיות במשרד\להיתקל בבוסים חדשים פוטנציאליים\לגנוב לקוחות\להרגיש טוב עם האגו\להראות שהמשרד שלנו הכי שווה עם הכי הרבה פסון.

    קפצו לי.

  3. בוקר טוב!
    כן אני רוצה.
    כרטיס.
    אחד.
    בודד.
    למרות שזה בראשון.
    אני לא מפחדת.
    זה לא עד כדי כך רחוק.
    אני אמצא דרך להגיע.
    מתחילה לצעוד דרומערבה עכשיו.
    ואתנהג יפה.
    אשתדל…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים