קקטוס הזהב 2010: זה מה שהולך לקרות שם

מזבלה

כאמור טקס קקטוס הזהב יתקיים השנה במתכונת של פסטיבל קריאייטיב שיערך לאורך כל היום ב-25.5 במלון הילטון. לפניכם התוכנייה של האירוע (PDF), היום נסגור את חלוקת הכרטיסים לזיבלונים שיסקרו את האירוע, אם אתם בעניין כנסו לפוסט – כאן. פרס מפעל חיים יוענק השנה לדוד טמיר ז"ל שהלך לעולמו ב-2009. קליק לפוסט על דוד טמיר ופועלו.

קקטוס הזהב 2010
קקטוס הזהב 2010

יפה אפרתי תקשורת: ועדת קקטוס הזהב 2010, החליטה להעניק פרס מפעל החיים לאחת מהדמויות המשפיעות והחשובות ביותר בענף הפרסום, דוד טמיר, שנפטר לאחר התמודדות קשה עם מחלת הסרטן. טמיר סימל את הדור החדש של עולם הפרסום בישראל. פועלו הרב למען תעשיית הפרסום והשיווק בישראל, עדיין מהדהד וימשיך כך גם בדורות הבאים. בשלושת העשורים האחרונים ידע עולם הפרסום קידמה וחדשנות, דוד טמיר היה שם ראשון לאמץ וליישם: ברדיו, במודעות הצבע כפולות העמודים, בשילוט החוצות החדשני, בסרטי הקולנוע ובעידן הפרסום בטלוויזיה. טמיר הגיע בסערה בשנות השבעים, לאחר שסיים את לימודיו בארה"ב והצטרף למשרד המוביל באותה תקופה פרסום "אריאלי" ותוך זמן קצר הפך להיות ממנהליו והובילו לפסגת ענף הפרסום. טמיר ייבא מארה"ב את שיטות הפרסום המודרניות, יישם אותן בהצלחה רבה והווה מודל לחיקוי לענף בארץ. במקביל, הוא פתח עם חברו קובי אושרת חברה לזמרירים (ג'ינגלים) והניח את היסודות לעידן חדש בתרבות הרדיו בישראל. בתחילת שנות השמונים טמיר חבר לראובן וימר, ורוני כהן ויחד המציאו מחדש את משרד הפרסום ד"ר יעקובסון שהיה קיים כבר אז 40 שנה, ולימים הפך לטמיר כהן. בשנה האחרונה טמיר חווה נחת כאשר הצליח יחד עם מנהלו הצעיר של המשרד יורם דמבינסקי למקם את JWT בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום.

מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום: " דודי כמו שחבריו הקרובים היו נוהגים לומר, עזב אותנו אחרי שהניח תשתית מפוארת של עשייה פרסומית עם השפעה רבה על ענף השיווק והפרסום. רבים ממהלכיו הינם חומר הלימוד של הדור הצעיר.אומנם הוא עזב אותנו בטרם עת: אך אנו נזכור אותו כפי שהיה, אדם תאב חיים,איש רב פעלים ואהוב מאוד על הבריות .אכן קשה להיפרד מאיש כה צעיר וכה חשוב בחיינו".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. רק רבע שעה לחלוקת פרסים בכל קטגוריה?
    טולהההההה
    תורידי לי את הנעלי התעמלות מהבוידעם

  2. אולי יש לך בשבילי כרטיס חינם? בזבזתי את כל הוני על הספר של נעם מנלה. פאקינג 148 שקלים. במחיר הזה מאיר שלו עושה לי מסאז'! אבל מה לא עושים בשביל קצת פינוק עצמי בימים קשים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים