לראשונה: פרסומאי ישראלי יכהן כנשיא בפסטיבל קאן

גדעון עמיחי
גדעון עמיחי

הנהלת פסטיבל קאן (Cannes Lions 2012) מכריזה היום על מנויים של שלושה שופטים ראשיים (Jury Presidents), ביניהם גדעון עמיחי שיכהן כנשיא חבר השופטים בקטגוריית הדיירקט (Direct Lions). בחירתו של עמיחי כנשיא אינה מגיעה בהפתעה ושמועות על כך צצו כבר בשנה שעברה. פסטיבל Cannes Lions מיוצג בישראל ע"י קבוצת הארץ – רשת שוקן.

מתוך ההודעה הרשמית של הפסטיבל: גדעון עמיחי, לשעבר מנהל הקריאייטיב הראשי ושותף בשלמור אבנון עמיחי Y&R תל אביב, יכהן כנשיא צוות השופטים בקטגוריית הדיירקט. בזמנו, הוביל עמיחי את המשרד לזכייה ב-17 אריות כאשר בשיאו דורג במקום השני כסוכנות המדיה של השנה בפסטיבל ב-2009. בפורטפוליו של עמיחי ניתן למצוא פרויקטים ללקוחות מהגדולים בשוק, ביניהם מרצדס, אמריקן אקספרס, היינץ' ועוד. עמיחי אחראי להובלת המשרד ולמיצובו כאחד הקריאייטיבים והמשפיעים ביותר בענף העולמי. לקריאת ההודעה המלאה בפורטל קאן-זיונס >>

גדעון עמיחי
גדעון עמיחי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. אכן פרסומאי דגול ומבריק. הייתי אומר יחיד בדורו (ללא ציניות) ואת זה אי אפשר לקחת ממנו.

    מה שכן אפשר לקחת ממנו זה העובדה שדרכו נסללה, בין השאר, על גבם של צוותי קריאיטיב שעבדו בשעות לא הגיוניות, ללא שכר לשעות נוספות, ללא תנאים סוציאליים, ללא ביטוחים משלימים וללא ביטחון תעסוקתי. את זה כן אפשר לקחת ממנו. ומעוד הרבה מעסיקים בענף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים