שנת השפל של שלמור היא שנת הצמיחה של גדעון עמיחי

גדעון עמיחי - Gideon Amichay
גדעון עמיחי – Gideon Amichay

2012 היא ללא ספק שנה מעניינת במיוחד בקריירה המקצועית של גדעון עמיחי. מצד אחד – משרד הפרסום אותם הקים עם רמי שלמור ושלומי אבנון נמצא בתהליכי דעיכה ושקיעה ומתמודד עם גל נטישות מאסיבי של עובדים ומפרסמים ומצד שני – זוהי השנה שבה עמיחי הופך להיות שחקן בקנה מידה בינלאומי. במהלך 2012, עתיד עמיחי לכבוש 3 מעוזות, כאשר לפחות שניים מהם היו עד כה בגדר פנטזיה פרועה עבור מרבית מפרסומאי העולם. באפריל יתפקד עמיחי כנשיא חבר השופטים בפסטיבל הפרסום הבינלאומי של פראג (PIAF) וביוני כנשיא חבר השופטים בקטגוריית הדיירקט של פסטיבל Cannes Lions, בין לבין גם ישפוט בתחרות ה-Cresta Awards וכנראה גם בתחרויות נוספות.

הליחשושים בענף מספרים שעמיחי יועד להיות מחליפו של טוני גריינג'ר, מנהל הקריאייטיב הראשי של קבוצת Y&R, אך למרות ניסיונותיו של גריינג'ר לטרפד את המהלך ואת התקדמותו של עמיחי לחלונות הגבוהים של הקבוצה, הטייטל החדש וחזרתו של עמיחי לענף הפרסום יוכרזו בחודשים הקרובים.

גדעון עמיחי - Gideon Amichay
גדעון עמיחי - Gideon Amichay

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. פרשנות:
    גדעון נוסע על אדי הדלק של שלמור ומחלקת הקריאטיב המדהימה שהייתה שם וזה בסדר, מגיע לו. שנה הבאה תהיה שנת המבחן. הפרזידנט בקאן זה שיחוק ענק וזאת התמורה על 4 שנים מדהימות בזירה הבינלאומית שהיו למשרד, כן למשרד. אין ספק שמגיע לו להיות הפרזידנט הישראלי הראשון, הוא בהחלט מיסטר קאן הישראלי, הוא הראשון שהיה שם והוא הראה לכולם את הדרך. עכשיו זאת סגירת מעגל מהאגדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים