הזוכים בתחרות של JCDecaux: מקום שלישי – טוונטי טרי

NetBus - טוונטי טרי
NetBus – טוונטי טרי

twentythree של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין זכו הערב במקום השלישי בתחרות שילוט החוצות 'The JCDecaux Awards 2012' של חברת המדיה, עבור שילוט חוצות לאפליקציית Net Bus המעדכנת בזמן אמת על מועדי הגעה של אוטובוסים, כפי שיוכרז בטקס קקטוס הזהב 2012 של איגוד חברות הפרסום. באותו נושא: באומן בר ריבנאי במקום ראשון בתחרות של JCDecaux // מקום שני – אדלר חומסקי

NetBus - טוונטי טרי
NetBus - טוונטי טרי
NetBus - טוונטי טרי
NetBus - טוונטי טרי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. כבוד הכומר מתיסיהו, תודה שהארת את עיני באינפורמציה כל כך מעניינת. מבולבלים הם רק פשרה, המשיכה האמיתית שלי היא לטרחני פרסום.

  2. לרב מוטי איילון מתגובה 2. קח את מה שהיהודי המבולבל ושים בגוגל טרנסלייט ואז תבין מה רצה מיודענו לומר. ואתה מוזמן לקורס הכרת האינטרנט אצלי בחינם.. גוד לאק.

  3. ליהודי היקר בפוסט שמעלי, תמיד חיבבתי מבולבלים שכמותך. אל תחשוש. אתה מוזמן אלי בכל שעה. עלה והצלח.

  4. אני באמת רוצה לשלוח מילה קטנה לומר תודה לך על הנקודות פנטסטי שאתה כותב באתר זה. בדיקת זמן רב באינטרנט שלי יש בסוף כובדו עם רעיונות טובים מאוד להחליף עם חברים שלי. הייתי להביע שרבים מאיתנו המבקרים באתר בפועל ניחנו מאוד להתקיים בקהילה בולטת עם אנשים רבים כל כך יפה עם נקודות שימושי. אני מרגיש בר מזל באמת השתמשו האינטרנט שלך ומצפים רגעים כל כך הרבה יותר כיף לקרוא כאן. תודה רבה שוב על הרבה דברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים