הקו החם בביצה: טל ריבן ומשרד הפרסום אדלר חומסקי זכו בארבע מדליות בתחרות היורובסט 2013

הקו החם בביצה - טל ריבן
הקו החם בביצה – טל ריבן

מדור הקריקטורות 'הקו החם בביצה' במזבלה של צח פלדמן ממשרד הפרסום יהושע\TBWA, מפרגן הפעם למשרד הפרסום אדלר חומסקי ולסמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד טל ריבן אשר זכו בארבע מדליות בתחרות הפרסום האירופאית Eurobest 2013 אשר נחתמה בסוף השבוע האחרון. מדליית כסף למהלך שוליים עבור בית השאנטי בקטגוריית המדיה, מדליית ארד למהלך ניאון עבור חברת מחסני תאורה בקטגוריית מדיה ובשתי מדליות ארד נוספות על מודעות פוש אפ עבור חברת דלתא בקטגוריית הפרינט. איורים נוספים באתר The Daily Killer.

הקו החם בביצה - טל ריבן
הקו החם בביצה – טל ריבן

תחרות Eurobest 2013 היא התחרות הגדולה באירופה בתחום הקריאייטיב בפרסום, מזה 25 שנה, במסגרתה מוענקים פרסים על העבודות המצטיינות של השנה החולפת,. התחרות מנוהלת על ידי הגוף האחראי גם על פסטיבל CANNES. השנה השתתפו בתחרות למעלה מ-30 מדינות. 4,500 עבודות השתתפו ו-416 עבודות זכו על לפי החלוקה הבאה: 67 פרסי זהב, 147 פרסי כסף, 197 פרסי ברונזה ו15 פרסי גראנדפרי.

טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום אדלר חומסקי, שימש השנה כשופט בקטגוריות הסרטים והמודעות, הקטגוריות הנחשקות והיוקרתיות בתחרות. טל ריבן מסר: "זאת גאווה גדולה והישג משמעותי לזכות במספר מדליות בקטגוריות שונות. מדובר בתחרות ברמה הגבוהה ביותר, בה משתתפים המשרדים המובילים באירופה אשר שולחים את העבודות הטובות ביותר שעשו בשנה החולפת ורק מעטים זוכים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים