ארגון סופרברנדס ישראל יעניק פרס כספי בסך 10,000 ש"ח במסגרת תחרות סרטוני גולשים למותגי העל במשק

super-poster
ארגון Superbrands ישראל
ארגון Superbrands ישראל

בסוף חודש נובמבר יערך האירוע השנתי של ארגון Superbrands בישראל בהשתתפותם של יו"רים, בעלים, מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי המותג של המותגים המובילים בישראל שהוכתרו השנה כמותגי על במשק הישראלי על ידי סופרברנדס.

לקראת הטקס השנתי ולראשונה בתולדות הארגון, מארגן הארגון הישראלי תחרות במסגרתה מוזמן הקהל הרחב ליצור סרט קצר בו יככבו 70 מותגי העל של ישראל המופיעים במהדורת 2014 החדשה של 'ספר מותגי העל' של ישראל שיושק ביום הטקס. במסגרת התחרות, מוזמנים היוצרים להיכנס לאתר התחרות וליצור סרט מקורי שאורכו לא יעלה על 3 דקות עם תסריט המשתמש בצורה חכמה בכל המותגים. הסרט הנבחר יוקרן בפני בכירי המשק בטקס הקרוב ולזוכה במקום הראשון יוענק פרס כספי בגובה של 10,000 ש"ח, הפרס למקום השני 2,000 ש"ח ולמקום השלישי – 1,000 ש"ח.

ערן יסעור, מנכ"ל משותף של Superbrands Israel: "מותגי-על הם המותגים שיצרו את הקשר החזק והמשמעותי ביותר עם הצרכנים, לכן הצרכנים הם גם המתאימים ביותר גם לבטא באמצעים אמנותיים את הקשר שיש להם עם המותגים. אנחנו פותחים כאן במסורת שבמסגרתה ניזום פעילויות משותפות שיעמיקו את הקשרים בין מנהלי המותגים לבין הצרכנים שמשתמשים בהם בישראל. אנחנו נרגשים ומצפים לראות את היצירתיות שיפגינו הישראלים מתוך כוונה להפיץ את הסרטונים שיזכו במקומות הראשונים ב-70 המדינות שבהן פועל ארגון סופרברנדס ברחבי העולם".

דף ההנחיות למשתתפים בתחרות, קליק להורדת רשימת המותגים ב-PDF

דף ההנחיות למשתתפים בתחרות
דף ההנחיות למשתתפים בתחרות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים