לא קל להיות חן טל – הדמות הכי פרובוקטיבית בפייסבוק משתפת בחייה הפרטיים בבלוג חדש

לא קל להיות חן טל - הדמות הכי פרובוקטיבית בפייסבוק משתפת בחייה הפרטיים בבלוג חדש
לא קל להיות חן טל – הדמות הכי פרובוקטיבית בפייסבוק משתפת בחייה הפרטיים בבלוג חדש

חן טל, בת ה-25, אושיית הפייסבוק ויחצנית המסיבות הפרובוקטיבית ביותר בישראל לא סופרת אף אחד, דוגמא טובה לכך הוא סיפור ההתאוששות המהיר, אולי מהיר מדי שלה מפרשת התמונות והסרטונים האישיים שדלפו לרשת (צפו בסיקור הפרשה). על חן טל אפשר להגיד הרבה, בעצם כבר אמרו הכול, אבל עם למעלה מ-40,000 עוקבים בפייסבוק ועשרות אלפים נוספים בפלטפורמות שונות (אינסטגרם וכו') חן טל היא הרבה יותר פופולארית מכל מוביל דיעה אחר אשר ענף המדיה החברתית בישראל הכתיר.

לא קל להיות חן טל הוא הבלוג החדש של הדמות הפרובוקטיבית, כשמו כן הוא, אולי מראה של פני החברה המשקפת עד כמה קשה עבור צעירות לכבוש את העיר הגדולה ולהגיע למעמד כלשהו, בין אם לגיטימי או לא.

בבלוג החדש אותו היא מנהלת באתר רכילות חדש ובלתי מוכר בשם יוליאן טי.וי (Yulian TV) של יוליאן לוינסון ואורית פוקס – גירסא סינית של פורטל עומרי חיון אם תרצו, מגוללת טל בפוסט הראשון (קליק לביקור) דווקא כמה קל להיות חן טל; "האמת? שזה די קל. תורידו חולצה תעשו פרצוף למצלמה והופה תוך שנה תהיו הדבר הויראלי הבא! טוב סתם סתם, מעט הומור שחור בחיים שלי הוא דבר הכרחי וחשוב תאמינו לי".

לא קל להיות חן טל
לא קל להיות חן טל

טל מספרת כי ההחלטה להקים את הבלוג נבעה מהרצון שלה שנכיר את "חן טל האמיתית", עבור רבים מאלה שנחשפו לפרשת התמונות והסרטונים, אולי קשה יהיה לקבל שעדיין לא נחשפנו לחן טל האמיתית ומתחת לכל הקעקועים, הסיליקון והפושטקיות המתפרצת, ישנו באמת בנאדם איכותי, מעניין שאולי פשוט קצת הלך לאיבוד. זוהי אולי התמימות שבי, אבל יש לי תחושה שלפחות הפעם, דעת הרוב תהיה שגוייה.

חן טל היא אומנם ילידת פ"ת אך כבר בגיל צעיר נשאבה לזרועותיה של תל אביב והיא תוצר ישיר של עולם מהיר ודינאמי שמנותק משאר המדינה, עיר שלעיתים מסנוורת אנשים ומעצבת אותם בדמותה. בבלוג החדש מספרת טל בנקודות על ילדותה והסיבות לאי גיוסה לצה"ל ובעיקר מגוללת את מסע הכיבוש שלה בעיר הגדולה; "את שנת הרווקות הראשונה שלי הקדשתי לחיי הלילה ההוללים של תל אביב סיטי, מקדישה כל רגע מהיום והלילה לחרוט את שמי בפה של כל שומר/יחצן/ברמן/בעלים של כל מועדון, אין יחצן שלא רצה שאבוא", תיאורים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון.

לא קל להיות חן טל
לא קל להיות חן טל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. במדינת הטמטום, אנחנו עוד נשמע לצערי מהמטורללת הזו.. וברור שיהיו לה אלפי מעריצים בתוכנית ריאליטי בכיכובה…

  2. אני אוהבת אותך את נהדרת אין עלייך אל תתיח סי למה שאומרים לך תמשיכי להיות גאה בעתצמך אוהבת אותך מי כול הלב חיים שלי את מעלפת חיים שלי אוהבת אותך תמשיכי להיות גאה בעצמך

  3. למה להיות ככה את פשוט זונה תיתלבשי צנועה יש אלוקים בשמים תתביישי לך זה לא יפה י גילה אחת בת זבל מה את מיצתלמת ערומה לפחות תיתצתלמי צנועה יגועל נפש איך את מסוגלת ימגילה שוכבת עים 1000 גברים יבת בת בת זונהההההה. נ.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים