ניתוח קמפיין: "פריגת אקסטרה – מזנון הגאון" – באומן בר ריבנאי

פריגת אקסטרה
פריגת אקסטרה

"פריגת אקסטרה. כל כך הרבה פירות טעימים בשלוק לא שתיתי בחיים שלי נשבע לך" – טוב. אני ממש מצטערת. אני יודעת שזה מאד בולט ומעורר שיח. אבל זה לא זה. זה מתאמץ ואני חשה שמדובר בעבודה בעיניים. אז נכון שלפעמים כשמזייפים ממש בקול רם ובביטחון עצמי מופגן, זה משכנע. אבל לא אותי. זה לא ממש מקורי ומאד מזכיר את הספין של המרגרינה שקראה לעצמה I can't believe it's not butter מלפני הרבה מאד שנים. אז זה היה פורץ דרך ומטלטל.

פריגת אקסטרה – באומן בר ריבנאי

כיום לתת שם או לנסח סיסמא בת 12 מלים בשאיפה שזה ימשוך תשומת לב וישבש את השגרה שלנו זה קצת מאוחר מדי ולדאבוני, מזיע. קובי אוז והגאון שלום מיכאלשווילי של פריגת מופיעים יחד בקליפ של פריגת אקסטרה עם סיסמא בלתי אפשרית שלכאורה זועקת "אני עוד אהיה מטבע לשון שגור כמו טודו בום"… הגאון שוקל את הסיסמא כשם הסדרה ואני שואלת את עצמי אם זו רק אני או שמדובר בבגדי המלך החדשים? אחרי שניסיתי להבין מה שם הסדרה הבנתי שאין פה פרץ יצירתיות. קוראים לה אקסטרה. נו.

הנוכחות התקשורתית חזקה והקונספט משתולל על גשרים, שלטים, ובתוך כל מיני קליפים. הנה עוד אחד:


עטרה בילר היא מהאסטרטגיות הותיקות בתחום, בעלת TheBrandingEdge. כתבה טור ניתוח קמפיינים במשך 8 שנים באתר אייס. בעלת טור בגלובס ופינה שבועית ב-103FM. מרצה על אסטרטגיה, מיתוג, חשיבת יצירתית, פרסום ועוד.


מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים