ניתוח קמפיין: "נח'לה אדום – לא הכול שחור פה. יש גם הל" – פרסום מנצ'

עטרה בילר - רוסלנה רודינה
עטרה בילר – רוסלנה רודינה

אין דבר ישראלי יותר מגישת 'לא הכל שחור'. אנחנו עם ציני אבל אופטימי, שוחר רחמים עצמיים אבל מדבר כל היום על שלום שרק יבוא. וכן הלאה. אפשר, אבל לא ממש צריך, להיסחף. קפה נחל'ה שחור עם הל לוקח בעלות על השקפת העולם הזו. המותג מתקיים במציאות שיווקית צפופה. הוא challenger brand. העם מכיר את קפה עלית על כל גווניו וגלגוליו. מה לא נעשה סביב השחור של עלית?

חוץ מזה, אנחנו בעידן האספרסו. עולם הקפה משקיף אל עבר העולם הגדול ומתקשט במותגים כגון לוואצה, נספרסו ועוד. מה נותר לקפה שחור עם הל לומר שלא נאמר? תשובה: שהוא ערבי ושיש בו הל. כדי להגיד את זה בצורה מעניינת צריך לברוא לזה עולם. אנו עדים לשלשה מצבים שלכאורה הכול בהם, איך לומר, שחור. כל זוג שלישי בארץ מתגרש ולא כדאי, לכן, להתחתן.

נח'לה אדום – אייל ברקוביץ' ויורם בינור

הכדורגל ביזיון וגורל כבישי המדינה להישאר פקוקים שנים רבות בגלל ריבוי הפרויקטים. במלים אחרות – הכול רע. בתוך שלשת המצבים האלה אפשר, אם רוצים, למצוא נקודות אור ספציפית עבור כול מצב. אם כל זוג שלישי מתגרש – כל גבר שלישי חוזר להיות רווק. אם הכדורגל בזיון לפחות אפשר להכין קפה בלי לפספס את הגול ואם נהג המשאית מגיע בתשע בערב הביתה – לפחות זה יוצא אחרי המקלחת של הילדים. Always look at the bright side of life שרו חבורת מונטי פייטון כשהם צלובים, וקפה נחל'ה ערבי עם הל מציע לנו אותה הצעת ערך.

נח'לה אדום – גילי כהן ויורם בינור

הקפה השחור עם ההל מעניק ממד של נחמה לכל רגע בחיים שלנו. אפשר להכין אותו בכל רגע ובכל מקום במיוחד כמבשלים אותו בפיג'נאן כמו הגיבור המסוקס שלנו. אגב הוא תמיד לובש מעיל כי קפה ופינג'אן עושה לנו אסוציאציה של לילה ומדורה. ולכן מכין הנחל'ה שלנו נראה גזור מזמן ומקום אחר. הוא מופיע ברגעים שנראים שחורים לגמרי ומציע מחשבה חלופית. ה-food appeal אם אפשר לקרוא לזה ככה – מצוין.

מתחשק לי קפה נחל'ה אדום עם הל בזמן הצפייה בפרסומות ואפילו עכשיו בעת כתיבת שורות אלו. אגב, רוסלנה רודינה הצחיקה אותי. לרוב אני לא עפה על סלבס בפרסומות כי זה סימן לחולשת המותג. אבל הבחורה יודעת לשחק וההתלוננות שלה על מתחתנים ספונטאניים שלא לוקחים בחשבון שאולי יתגרשו – מתבקשת…

נח'לה אדום – רוסלנה רודינה ויורם בינור


עטרה בילר היא מהאסטרטגיות הותיקות בתחום, בעלת TheBrandingEdge. כתבה טור ניתוח קמפיינים במשך 8 שנים באתר אייס. בעלת טור בגלובס ופינה שבועית ב-103FM. מרצה על אסטרטגיה, מיתוג, חשיבת יצירתית, פרסום ועוד.


קרדיטים
בעלים מנצ': סער נעים, דני צ'כנובר, יניב מלינרסקי ארטדיירקטור: קובי אדרי קופירייטר: יובל פרחי סופרוויזר: אלעד לוי תקציבאית: מלני פסל בן ארמון במאי: יניב קציר (סצ'ון) צלם: מנו קדוש חברת הפקה: ג'ימיני קריאייטיב מפיקת משרד: רינת לביא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים