ניתוח קמפיין: "את המונדיאל רואים כאן!" – תאגיד השידור כאן 11

עטרה בילר, מונדיאל 2018 בכאן 11
עטרה בילר, מונדיאל 2018 בכאן 11

במקום לעשות את מה שכולנו רגילים אליו – לעדכן ב-countdown על בואו של המונדיאל, יש בשורה חדשה. המונדיאל אמנם מככב והפרומו בהחלט מגרה ומפתה אותנו לצפות בו ב-14 ביוני בערוץ 11, אבל תאגיד השידור כאן מנצל את ההזדמנות להציג את הנרטיב שלו. ואולי בפעם הראשונה בצורה נקייה ולא מתאמצת. במשך כ-36 שניות אנחנו נחשפים, על רקע נעימת ה"קאן-קאן" הידועה והקצבית שמתלבשת נהדר על "כאן-כאן", את תמצית התמציות של עם ישראל המורחב. עם ישראל ברוטו.

לא רק יפי הבלורית, אלא כל מי שלפעמים מסבך את האידיליה ומכביד על הפנטזיה לחזור לימי עלייה ראשונה, אם עוד יש כזו… אז זהו שאנחנו בעידן המגוון ו'כאן' חוגג אותו. חרדים, קיבוצניקים, אתיופים, ערבים, מזרחיים ואשכנזים, עירוניים ולא עירוניים, דרומיים וצפוניים, מדבריים והרריים, עשירים ועניים – עטויי חולצות של קבוצות כדורגל שונות ואפילו עוינות – רובם ככולם מפזזים לצלילי המנגינה מהמולן רוז' הצרפתי, מכדררים כדורים ומתכוננים לאירוע הגדול מכולם. המונדיאל.

אבל לא מדובר רק במריחה של ליכוד לאומי, חלילה. הקליפ מצליח להגיד לנו: אמנם כדורגל זה המקום שמצד אחד מלכד את כולם ומפיל מחיצות, אבל הוא עושה את זה באמצעות תחרות ויריבות. היריבות הופכת לגיטימית בזירת הכדורגל. אז אם בא לכם להילחם, והרי תמיד בא לכולנו להילחם – כנסו ל'כאן' – ערוץ 11 – כפי שמודפס על כל החולצות, ללא קשר אם הן מכבי או הפועל, ברצלונה או נבחרת ברזיל או יוון – ו"שחררו" את האגרסיות… 'את המונדיאל רואים כאן' – סיסמא מתבקשת עם משמעות הכפולה.

גם בערוץ הקרוי כאן וגם פה, בסצנה שאנחנו מציגים לכם – סצנה שלא מחביאה את ענני הקרב וחרחורי המריבה המופלאים של כדורגל, אך מצד שני מלכדת את כל מה שקשה ללכד בשגרת חיינו, ועושה בכך את הבלתי אפשרי. ואם נפשט את זה עוד יותר – מה שמשותף לכולנו זה לריב, בואו לעשות את זה כמו גדולים ב'כאן', במונדיאל,ב-14.6.18. כל כך פשוט ומדויק. אסיים בבדיחה גזענית, אם כבר נגררנו לאתניות ולאהבת המריבה: אחד, לא חשוב מאיזו עדה, אומר לחבר שלו: "רוצה לשחק שש בש או ישר נלך מכות?".

סרטוני פרומו נוספים של המונדיאל בכאן 11

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. תודה רבה על המונדיאל ערוץ 11 אבל חפרתם בראש אים אפרשנים אמטומטמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים