ניתוח קמפיין: "משיח – 200,000 לקוחות בסלקום tv" – גיתם BBDO

עטרה בילר, משיח
עטרה בילר, משיח

כמוני, וכמו עוד רבים וטובים, משיח אוהב את הפלטפורמות הרב ערוציות, בתוכן הוט, פרטנר tv ו-יס. בהמשך לאסטרטגית סלקום, קודם כל מדגימים את הבעיה, ולאחריה את הפתרון שיגיע מן הסתם בדמות סלקום. בגדול – כולנו נפלנו בפח ובקסמיהן של הוט, יס ופרטנר TV. אנחנו משלים בין 350 ₪ ל 400 ₪ כי נראה לנו ששווה לשלם עבור האקסטרות. לכך חונכנו, לזה התרגלנו וקשה לנו להאמין שיש אפשרות אחרת. משיח מחזיק בידיו חשבון טלווויזיה שממותג כמו הוט. כרגיל, הוא נאחז בנואשות בקיים, חושש לשחרר ולשנות, ומצדיק את הבחירה שלו להישאר – בהוט ביס ובפרטנר TV.

למשל – הוא משלם על פיצה אותה הזמין דרך הממיר או האפליקציה כי זה מה שפרטנר TV מקדמת. ג'בטו, שליח הפיצה, נתקע במסך – סמל לסירבול. Yes מקדמת תוכן משובח ומשתמשת באמלי בן סימון הילדה הצרפתיה. אושרי, האחיין השמנמן של משיח, שמופיע בתסרוקת קארה, בדמותה של אמלי, מזפזפ בהתלהבות מוגזמת ופולט במבטא צרפתי "קונג פו פנדה"! משיח מסביר – "אין קייטנה בנורמנדי, לכן הוא מנשנש לי את ה VOD" – משפט מבריק שמלגלג על הנחת היסוד של yes שבצרפת אין טלוויזיה כמו בישראל, לפחות על פי אמלי שמגיעה כל קיץ לישראל ומעדיפה לצפות ב yes מאשר לצאת החוצה.

"דוד, אפשר עוד אפיזוד?" מחקה אושרי את אמלי, ואילו משיח מודיע לו: חלאס אושרי זה טרה –שר (יקר מאד). סוגיית המחיר חוזרת לקדמת הבמה. השימוש בשפת המתחרים מתבצעת בנונשלאנטיות ומגיע לסלקום כמה נקודות על כך. ובכל זאת – כל זה כמובן כמובן משמש "הרמה להנחתה" כדי להגיע להצעת הערך של סלקום – הנושא לשמו התכנסנו – והיא העובדה שלא משלמים שום אקסטרות. יכול להיות, עונה משיח למראיינת הנצחית שלו שמנסה לפתוח לו את הראש – "אבל אין לכם שחקן כמוהו", ומצביע על שחקן כדורגל תואם רונאלדו – תזכורת ל"אקסטרות" ששילמה הוט בזמנו על השימוש בכוכב הכדורגל בפרסומות שלה. כמובן שמשיח מוסר לו כדור לנגיחה, מפספס, שובר אגרטל ו"עכשיו מבין מה זה חיובים נוספים".

סלקום ממשיכה לנער אותנו מהקיבעון שיש לנו על הפלטפורמות היקרות ומציעה – 99 ₪ בחודש הכל כלול – לא חשוב כמה שירותים ותכנים צורכים. האם הפעם ייפול האסימון ונבין שיש "אור בקצה הבור?". הבור הוא כמובן מטאפורה לגרגרנות של המתחרות. האם הפעם נבין על מה אנחנו משלמים (שזה פרסומות יקרות ושיתופי פעולה מנופחים – לפחות על פי סלקום)? האם נקלוט שכולנו, למעשה, משיח השמרן והמכחישן? גג הסיום בו עוזר משיח לג'בטו מהפיצרייה, שעדיין תקוע במסך, לצאת מהמסך – מצחיק ומשאיר אותנו עם טעם של עוד. שהרי בסופו של יום – כדי לשמור על ערנות ומוטיבציה צריך לבדר, ומשיח עושה את זה נפלא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים