ניתוח קמפיין: "הנמל – משפחת אהרוני" – בית קונספטים אלנבי

ישראל אהרוני, הנמל
ישראל אהרוני, הנמל

מדובר בהחייאה של ממש. אני לא רוצה להעליב את המותג "הנמל" אבל עד לפרסומת הנוכחית מי בכלל ידע להגיד "הנמל"? ראינו את הלוגו וקנינו מוצרים חד פעמיים של הנמל השכם והערב לכל אירוע, פיקניק, יו ניים איט, אבל מוצרים חד פעמיים הם גם קומודיטי וגם, לאחרונה, עם מגמת הידידותיות לסביבה – מוקצים מחמת מיאוס. כן או לא ירוקים לסביבה או טובים למחזור – אנחנו בעידן הרב פעמיים!!

לכן, במהלך יצירתי במיוחד, אנחנו נחשפים לסצנה קולינארית לכאורה שכולה מורכבת מישראל אהרוני. בתפקיד עצמו, אשתו, הוריו וילדיו. רק זה שווה זהב כי זה מוציא מהארון את מה שכולנו חשים כלפי אהרוני – וזה עד כמה שהוא מאוהב בעצמו. כעת, מסתבר, גם אהרוני בעצמו מצטרף וזה אומר שלבחור יש מודעות עצמית והומור עצמי. משפחה שלמה של אהרוני משובט זה לחלוטין סביר כשמדובר בישראל אהרוני. גם המתמודדת שגם היא מגולמת בידי אהרוני – משאירה את הזקנקן – מחווה למגמת הטרנסג'נדר שמתרוצצת לאחרונה ומרשה לנשים עם זקנים להחצין את עצמן.

הנמל – העוגן שלך בבית

מכאן הכל ברור. הגינונים והמניירות שגנובות לחלוטין ממאסטר שף או משחקי השף (החלטתי להכין משהו קצת אחר" וגם הסיפור האישי קורע הלב לכאורה סביב הקוקטייל – קלישאה מתכניות הריאליטי, לרבות המגשים עם המכסים, הנשפטים והשופטים. ולבסוף – אהרוני שמשליך את ה"קוקטייל". עד כאן – מקופל כל מה שכולנו חשים כלפי הדמות – נוקשה, חסר סלחנות, בוטה וקשה לריצוי. מכאן, מתחיל הטוויסט שמרים למעשה לפרסומת. כמובן שעכשיו, כשהקוקטייל לא מפריע לנו, אפשר לראות את הכוס החד פעמית של "הנמל". 'עכשיו זה מושלם' – קלישאה פרסומית מימים ימימה – אף אחד פה לא מנסה להיות מקורי אלא להשתמש באלמנט קיים ומוכח.

יש פה הרבה נונסנס והומור והעיקר – מסירים את האבק ממותג שכבר לא הצלחנו לראות למאות שהיה מול עינינו כל חיינו. "כל המשפחה באה?" – אפשר להשתמש בכלים חד פעמיים של הנמל. ה'שופטים' – שכולם וורסיות של אהרוני – בוחנים את הכלים החד פעמיים כמו שבוחנים סופלה או פילה מניון או מקצף לימון מקורמל. אהבתי וצחקתי ונהניתי מה"יציאה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים