עמותת קרן-שמש משיקה מהלך מיתוג מחדש בליווי עטרה בילר

עמותת קרן-שמש
עמותת קרן-שמש

קרן-שמש לעידוד יזמים צעירים, מחלוצות התמיכה בהקמת עסקים של יזמים צעירים בישראל, מציינת עשור לפעילותה עם הישגים מרשימים ועם מהלך מיתוגי כולל בליווי האסטרטגית עטרה בילר. המהלך משקף את המסלול שעברה קרן-שמש מארגון פילנטרופי המעניק הלוואות ליזמים צעירים, לארגון התומך ביזם הצעיר בגישה מעמיקה והוליסטית. את מערך יחסי הציבור של העמותה מוביל משרד היח"צ פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס.

האסטרטגיה החדשה, תחת הכותרת 'קרן-שמש פתאום הכול מתחבר', משקפת עבודת עומק שנעשתה עם יזמים ומנטורים מתנדבים. מכאן עלתה בעיקר העובדה שהיזמים מרגישים שבקרן שמש עברו תהליך ששינה את הדרך בה הם מתנהלים כאנשי עסקים. עוד עלה מעבודת ההכנה כי היזמים מרגישים שבעזרתה צברו חוויות ותובנות, וכן צוידו בכלי התבוננות מזוויות חדשות, שבאו לידי ביטוי בבניית או בשינוי השקפת עולמם, המשמשת אותם בדרך העסקית שבה בחרו. הם ציינו: "קרן-שמש, ומערך המנטורים שהיא מפעילה, יודעים לזהות את הרגעים הקריטיים של העסק, לחדד את הבעיות, לדעת במה אתה טוב, לקחת החלטה ולהיות שלם איתה, וכל אלה באים לידי ביטוי בתוצאות".

קרן שמש - פתאום הכל מתחבר
קרן שמש – פתאום הכל מתחבר

מנכ"לית קרן שמש, מיכל אבן-חן אמרה: "עשור הוא ציר זמן משמעותי בכדי לבחון את עמודי התווך התדמיתיים שלנו במציאות משתנה של קרנות, בנקים וארגונים שמציעים בעיקר הלוואות. זה הזמן לצאת לדרך חדשה ורעננה, שבמרכזה משמעות חדשה. אין דבר יותר מרגש מיזם שאומר עלינו שהיינו האנשים שהפכו את ראייתו את העולם למשהו אחר. לכן בחרנו בסיסמא 'פתאום הכול מתחבר'".

במהלך 10 שנות קיומה סייעה קרן-שמש להקמתם של יותר מ-1700 בתי עסק ורק ב-2014, מעל ל-300. יותר מ-50% מתוכם כבר מתפרנסים מן העסק. רוב היזמים זוכים לליווי ותמיכה עסקיים באמצעות מערך של כ- 400 מנטורים מתנדבים פעילים. "הליווי והסיוע בהקמת ובביסוס העסק החדש, במטרה לצמצם סיכונים מרגע ההקמה באמצעות מועדון המנטורים של קרן-שמש, הפך בסיס הפעילות", הוסיפה אבן חן.

המנטורים הינם אנשי עסקים מתנדבים, בעלי ניסיון ועניין לתרום מן הידע והמומחיות העסקית שצברו ליזמים הצעירים. מועדון המנטורים מהווה כלי ייחודי לקרן שמש המאפשר לאנשי עסקים להביא את ניסיונם העסקי לידי ביטוי במגרש לעשייה חברתית יוצאת דופן. ב-2014 הסתכמה פעילות זו בכ-20 אלף שעות התנדבות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים